دستگاه بسته بندی پودری سلفونی دست دوم در کرج نمایشگاه اتومات با بالابر اوگر و نوار نقاله جلو موجود می باشد. این ماشین آلات کم کارکرد و بدن مشکل فنی می باشد.
اگر بدنبال دستگاه بسته بندی هستید تا بتوانید مواد پودری را بسته بندی نمایید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و دستگاه مورد نظر خود را از بین دستگاه هایی که در دستگاه بسته بندی پودری سلفونی دست دوم در کرج نمایشگاه ما جود دارد انتخاب نمایید.
دستگاه های موجود در نمایشگاه دارای دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد. دستگاه تک فاز دارای ابعاد کوچک می باشد که به آن دستگاه بسته بندی مینی پودری گفته می شود و بیشتر برای ایجاد مشاغل خانگی کاربرد دارد. دستگاه های مینی دارای ارتفاع ماکزیمم 2.30 می باشند. دستگاه مینی نیازی به بالابر اوگر ندارد.
البته اگر دستگاهی که سه فاز باشد و چنانچه مشتری درخواست نماید که در نظردارد تا دستگاه مورد نظر را به صورت تکفاز دریافت نماید و این امر امکان پذیر می باشد و مهندسان فنی ما این کار در نمایشگاه کرج را انجام خواهند داد.
البته باید گفت در کیفیت بسته بندی نمودن در تکفاز و سه فاز هیچگونه تفاوتی ندارد. حال برای خرید دستگاه بسته بندی برای مواد آردی و پودری اعم از تمام ادویه جات و نمک باید در نظر بگیرید چند گرمی می خواهید بزنید و میزان بسته بندی با توجه به لوله یقه دستگاه تعیین می گردد.

دستگاه بسته بندی پودری سلفونی دست دوم

دستگاه بسته بندی پودری در دو نوع بسته بندی سلفونی و قوطی پرکن می باشد و هر دو نوع دستگاه در حال را موجودی داریم. اگر نمک، ادویه و هر نوع مواد پودری در قوطی بسته بندی شده اند، این عمل با قوطی پرکن انجام شده است. انتخاب هر کدام از این دو نوع بسته بندی سلیقه ای می باشد در برخی برندهای مواد غذایی هر دو نوع بستگی موجود می باشد.
برخی از مشتریان خرید دستگاه بسته بندی پودری نیاز به دستگاه آسیاب نیاز دارند. کافی است تا شما مقدار تناژ برای دستگاه آسیاب را برای ما تعیین نمایند و در صورت موجودی قیمت اعلام خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک