مینی فر 4 دیس قنادی شیرینی پزی از کاربردی ترین دستگاه ها برای قنادی ها و شیرینی پزی ها و تولیدات و محصولات خانگی است که برقی و یا گازی طراحی شده است.
مینی فر قنادی به چه منظور استفاده می شود و آیا با خرید یکی از این دستگاه ها به میزان قابل توجهی بر کیفیت و افزایش تولیدات کارگاهی و خانگی کمک می شود؟ آن چه که اهمیت فوق العاده مینی فر شیرینی پزی را بیشتر می کند، افزایش کیفیت تولیداتی مانند انواع نان، شیرینی ها، کیک ها و کلوچه ها است و استفاده و بکارگیری فرها و بخصوص مینی فرهای قنادی سبب می شود که به میزان قابل توجهی بر فروش محصولات افزوده شود.
مینی فر 4 دیس قنادی شیرینی پزی دارای تنوع کیفیت است و در مارک ها و برندهای بسیار زیادی طراحی و ساخته می شود و به همین منظور قیمت، گارانتی و کارایی و تجهیزاتی که در ساخت مینی فر قنادی شیرینی پزی به کار رفته است، می تواند در هر یک از دستگاه ها تفاوت هایی ایجاد کند.
مصرف انرژی در میزان بازدهی دستگاه های صنعتی و بخصوص مینی فرها مورد توجه بسیار قرار گرفته است.
این دستگاه ها اغلب با هر دو انرژی برق و گاز کار می کنند و فضای کمتری را هم اشغال می کنند و طوری طراحی و ساخته شده اند که شما می توانید مینی فر قنادی شیرینی پزی را در فضاهای کوچک هم نصب و راه اندازی کنید.
مجموع این عوامل موجب شده است که در هنگام پخت و پز و استفاده از مینی فر بتوانید با حجم بیشتری، تولیدات باکیفیت خود را به فروش برسانید و یا در منزل از این تجهیزات استفاده کنید.
طول و عرص و ارتفاع در این دستگاه ها کاملا برای فضاهای کوچک طراحی شده است.
یکی دیگر از استانداردهایی که در ساخت این تجهیزات مورد توجه قرار گرفته است، بدنه مینی فر قنادی است که از استیل بسیار مقاوم ساخته شده است و در برابر گرما بسیار مقاوم طراحی گردیده است.
عایق بندی دستگاه بسیار با دقت و ظرافت انجام شده است و انرژی در حداقل ممکن هدر می رود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک