مینی فر صنعتی قنادی 6 دیس در منزل سبب مشاغل خانگی شده است در دو نوع 4 دیس و 6 دیس ابعاد کوچک، برق تک فاز و مصرف گاز پایین می باشد.
قیمت فر صنعتی قنادی با توجه به تعداد دیس ها کارایی و سایز دستگاه تعیین می شود و برای دریافت اطلاعات دقیق فر صنعتی 5 دیس متخصصین ما آماده ارائه هر گونه اطلاعات تکمیلی هستند.
مینی فر صنعتی قنادی 6 دیس در منزل بسیار پرفروش می باشد و تقریبا در تمامی استان کشور ارسال شده است.
ظرفیت های فر صنعتی قنادی متفاوت بوده و حتی فر برای صنایع و تولیدات مختلف طراحی و ساخته می شوند و فر که برای قنادی ها و شیرینی پزی ها استفاده می شود.
گاهی اوقات در سایزهای بزرگ سفارشی ساخت داده می شوند تا بتوان بر ظرفبت قنادی افزوده و تولید را بالاتر برد. انواع فر سفارشی ساخته شده که توسط کارشناسان ما عرضه می شود برای پخت کیک، نان های پیتزا و یا لازانیا هر کدام با فن آوری متفاوت موجود بوده و اطلاعات تکمیلی در اختیار شما گذاشته می شود.
فر نیمه صنعتی قنادی که برای مشاغل خانگی با قیمت فوق العاده ساخته می شوند، توسط سازنده با کارکرد بسیار عالی و به صورت اتومات تولید می شوند و به فروش می رسند.
فر نیمه صنعتی که به فر کارگاهی شیرینی پزی هم معروف هستند توسط سازنده برای قنادی ها به صورت اتومات طراحی و ساخته شده است.
این نوع فر به صورت 4 و 5 دیس ساخته می شوند و دارای دستگاه تنظیم حرارت هم هستند و برای هر طبقه دستگاه جداگانه تنظیم حرارت تعبیه شده است.
این فر ها در بدنه به گونه ای طراحی شده اند که حرارت را در درون فر پخش می کنند. فر نیمه صنعتی به صورت سوخت گازی ساخته می شوند ولی به برق نیاز دارند تا ترموستات و تایمر عمل نماید.
کلیه فر صنعتی قنادی که به صورت اتومات ساخته می شوند، دارای پشم سنگ هستند تا به صورت یکنواخت در تمام نقاط فر پخش می شود و این امر باعث می شود که محصول تهیه شده دارای کیفیت بسیار بالایی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک