مشاور خرید دستگاه فر 4 و 6 سینی قنادی کوچک می تواند با ارائه مشخصات فنی کامل شما در انتخاب راهنمایی نماید تا سوخت گازی یا برقی را تهیه نمایید.
سوالات بسیاری در زمینه خرید دستگاه فر قنادی کوچک پرسیده می شود. به همین دلیل در اینجا تمام مشخصات فنی را توضیح خواهیم داد. مینی فر قنادی با تعداد دیس های 4 و 6 طراحی و ساخته می شوند
کانال تلگرامی “مینی فر قنادی” می تواند بهترین مشاور خرید دستگاه فر 4 و 6 سینی قنادی می باشد زیرا مشخصات کامل درج شده است.
آیدی این کانال تلگرامی @minifer_ghanadi می باشد. همچنین بعد از مطالعه مشخصات هر کدام از فرها نوع مورد خود را انتخاب نمایید. شماره کارت نیز در کانال موجود می باشد. پس از واریز لطفا عکس فیش واریزی را برای ادمین ارسال نمایید و نوع فر و مشخصات فردی خودتان را نیز همراه با فیش بنویسید. سپس اگر در شهرستان سکونت دارید دستگاه فر توسط باربری برای شما ارسال می گردد و چنانچه در تهران و حومه ساکن هستید می توانید درب منزل تحویل بگیرید.
حال برخی از مشخصات این دستگاه مینی فر قنادی چهار و شش سینی را مطرح می کنیم:
ماکزیمم دما 280 درجه سانتی گراد، دارای دستگیره ترک، جدار خارجی استیل و جداره داخلی گالوانیزه و جدا میانی پشم سنک و شیشه ها دو جداره و برق و گاز نیز مصرف خانگی می باشد.
پشم سنگ باعث می شود که حرارت از فر خارج نشود و در پخت سریع کیک به شما کمک می کند. انواع سینی های آهنی و گالوانیزه 40*60 برای این دستگاه های فر قنادی کاربرد دارد.
استفاده از فر صنعتی چهار دیس امروزه گسترش زیادتری یافته و تامین انواع اتومات آن برای تولید بیشتر باعث گردیده که تولیدکنندگان کارگاهی ازاین دستگاه استقبال کنند.
مینی فر های صنعتی کوچک در اماکن و گارگاه های با ابعاد و فضای کمتر مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای همان توانایی و پخت سریع و یکسان هستند.
در ضمن اگر با شماره های 09194863665 و 09126674754 تماس بگیرید، کارشناس و مشاور خرید دستگاه فر 4 و 6 سینی قنادی کوچک شما را راهنمایی خواهند کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک