مرکز فروش انواع دستگاه پیلوپک دست دوم کارکرده قادر است بهترین و مناسب ترین دستگاه ها و تجهیزات صنعتی مواد غذایی را به شما معرفی نماید.
در مراکز فروش دستگاه های صنعتی به انواع تجهیزات و ماشین آلات برمی خورید که می توانند در صنایع مختلف به کار تولید و بسته بندی بیایند. دستگاه های پیلوپک برای بسته بندی کلوچه، کیک و بیسکویت بسیار مناسب هستند.
دستگاه های پیلوپک که برای بسته بندی مواد غذایی و محصولاتی از قبیل نان های فانتزی و کلوچه ها و بیسکویت و همچنین انواع ساندویچ و گز بسیار مورد استفاده هستند.
مرکز فروش دستگاه بسته بندی پیلوپک جایی است که انواع ماشین آلات صنعتی بسته بندی را می توانید در آن بیابید و با قیمت های بسیار مناسب اقدام به خرید دستگاه مورد نیاز خود نمایید. نحوه کارکرد این دستگاه الکترومکانیک است و سرعت بسته بندی آن 20 تا 25 بسته در دقیقه است.
دستگاه پیلوپک قادر است که محصولاتی که تا عرض 20 سانتیمتر هستند را به خوبی بسته بندی نماید. از نظر طولی هم دستگاه پیلوپک می تواند محصولاتی را با گام مختلف بسته بندی نماید.
در مورد طول و گام بسته بندی، نخست از مشتری درخواست می گردد تا محصول موردنظرش را همراه خود در جلسه مشاوره بیاورد یا برای ما ارسال نماید و نظر دقیق را در مورد آیا این دستگاه پیلوپک می تواند محصولش را بسته بندی نماید یا خیر. ماشین آلات بسته بندی پیلوپک دارای تابلو برق جدا هستند و سیستم کنترل دارند.
تمام دستگاهها و مخزان در بسته بندی پیلوپک از جنس استیل است و قابل شستشو می باشد. تاریخ زن و دوخت به صورت سه طرف دوخت از دیگر مزایای این دستگاه است.
دستگاه های تاریخ زن و تزریق گاز هم بر روی این دستگاه قابلیت نصب را دارد. دستگاه های دست دوم پیلوپک که در این واحد به شما معرفی می شود دارای ضمانت های فنی هستند و بسیار کم کارکرده بوده و برای راه اندازی و یا گسترش کار کارگاه ها بسیار سودمند خواهند بود.
برق مصرفی دستگاه سه فاز است و وزن دستگاه با توجه به نوع آن و ابعادش متغیر است. استفاده از سلفون برای بسته بندی در این دستگاه مرسوم است و تلاش می شود که از بهترین لفاف برای مصرف استفاده شود.
برای دریافت اطلاعات مربوط به دستگاه های پیلوپک می توانید از طریق وب سایت و یا مشاوره کارسناسی استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک