مرکز خرید دستگاه بسته بندی پودری نمک دست دوم اتوماتیک و نیمه اتومات در دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی بسیار کم کارکرد در نمایشگاه دایمی در کرج می باشد.
دستگاه بسته بندی پودری نمک ادویه دست دوم اگر تک فاز باشد و با ارتفاع کوتاه می تواند در کارگاه خانگی بسته بندی گردد که می تواند راه حلی باشد برای قشر جویای شغل بعنوان شغل اول و دوم.
البته بجز دستگاه بسته بندی پودری می تواند از دستگاه بسته بندی گرانولی برای انواع مواد غذایی استفاده می گردد که این دستگاه نیز به صورت مینی یعنی ارتفاع کوتاه و تک فاز وجود دارد و بسیار پرکاربرد هم می باشد.
انواع دستگاه های بسته بندی در مرکز خرید دستگاه بسته بندی پودری نمک دست دوم دفتر نمایشگاهی برای مواد غذایی را به صورت تک فاز و سه فاز در نمایشگاه می توان یافت.
دستگاه بسته بندی پودری صنعتی به دلیل آنکه دارای ارتفاع 2.70 تا 2.90 می باشند، نیاز به بالابر اوگر یا حلزونی دارند تا مواد اولیه را در مخزن بالابر اوگر که در دسترس اپراتور قرار دارد، ریخته شود و بالابر این مواد را در مخزن دستگاه بسته بندی در ارتفاع بالا در مخزن دستگاه بسته بندی انتقال دهد.
هر دو نوع دستگاه مینی و صنعتی به صورت اتوماتیک کار می کند در هر دو رول سلفونی در دستگاه بسته بندی قرار می گیرد و وقتی محصول توسط بالابر اوگر یا به صورت دستی داخل مخزن دستگاه بسته بندی بریزد ، دستگاه توسط برنامه پی ال سی در آن تعبیه شده است، رول را باز می کند و محصول را داخل پاکت میریزد و سر پاکت را دوخت می نماید. چون تمام این مراحل بدون دخالت دست صورت می گیرد، دستگاه بسته بندی پودری اتوماتیک می گویند.
در نمایشگاه دایمی کرج انواع ماشین آلات در حوزه مواد غذایی و دستگاه بسته بندی استوک کم کارکرد وجود که می توانید با توجه ابعاد و تک فاز یا سه فاز بودن سوله یا کارگاه یکی از دستگاه ها تهیه نمایید.
دستگاه مورد عرضه با شرط سلامت و کارکرد صحیح در حضور مشتری تصحیح گرفته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک