لیست قیمت مینی فر قنادی شیرینی پزی صنعتی 4 و 6 سینی با قابلیت پخت در مکان های کوچک با ارتباط با شماره 09126674754 اطلاع حاصل فرمایید.
اگر به کانال تلگرامی ” مینی فر قنادی” مراجعه بفرمایید خواهید دید که در این عکس و مشخصات فنی فر چهار و شش دیس و انواع پخت هایی که مشتریان ما با این دو نوع فر انجام داده اند درج شده است.
اگر در فکر خرید انواع فر کوچک نیمه صنعتی هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا انواع دستگاه فر خانگی را معرفی کنیم و لیست قیمت مینی فر قنادی شیرینی پزی از طریق تلگرام از شماره 09194863665 برایتان ارسال کنیم.
خرید را می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام دهید. شماره کارت و حساب در کانال موجود می باشد، می توانید کل مبلغ دستگاه مورد نظر خود را واریز نموده و سپس عکس فیش واریزی در تلگرام یا واتس اپ برای ما ارسال نمایید و سپس مشخصات شخص گیرنده و شهر مقصد را بنویسید تا دستگاه فر در اسرع زمان به باربری ارسال گردد و زمانیکه به باربری ارسال گردید ، بارنامه برای شما فرستاده می شود.

لیست قیمت مینی فر قنادی شیرینی پزی صنعتی

اگر در تهران با حومه سکونت دارید می توانید مبلغ کمی را واریز نمایید و درب منزل با دستگاه کارتخوان واریز نمایید.
شرکت فناوران ماشین شادمهر خدمتی دیگری را برای مشتربان خود انجام داده است و آن اینکه می توانید با هماهنگی تست پخت بگیرید و چنانچه پخت کیک یا شیرینی مورد نظر شما مورد تایید شما واقع گردید، دستگاه فر را خریداری نمایید.
این مینی فرها با حجم کم و قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد استقبال چند قشر از افراد قرار گرفته هست اول کسانی که سفارش خانگی پخت انواع کیک و شیرینی را از قنادی و کافی شاپ قبول می کنند. دوم کسانی که کارگاه شیرینی دارند و سوم کافی شاپ ها که خودشان کیک و بیسکویت و شیرینی خودشان را در مغازه شان پخت می کنن.
حتی برخی از مشتریان با این نوع دو نوع فر انواع پیراشکی های گوشتی و سنبوسه و پیتزا. را پخت می نمایید و می فروشند. لطفا با ما در تماس باشید تا لیست قیمت فرها برای شما ارسال گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک