ماشین آلات بسته بندی پودری دست دوم استوک نمک مناسب به صورت مینی سه فاز با ارتفاع کوتاه موجود و آماده بازدید می باشد.
دستگاه پودری موجود با لوله یقه نصب شده اش می تواند از 20 گرم تا 200 گرم را بسته بندی نماید. این دستگاه پودری دست دوم استوک به صورت مینی یعنی ارتفاع کوتاه سه فاز می باشد. و تقریبا به بالابر نیاز ندارد و یکی از مزیت های مینی هم همین مورد می باشد.
انواع پودری و آردی ادویه جات را می توان را بسته بندی نمود. نمایشگاه ما در کرج دارای انواع دستگاه های دست دوم استوک می باشد که سلامت قطعات مکانیکی و الکتریکی آن تایید می گردد و در هنگام قرارداد خرید، دستگاه تست در حضور مشتری می گرد و تحویل مشتری می شود.
قیمت ماشین آلات بسته بندی پودری دست دوم نمک و ادویه که در حال حاضر در نمایشگاه موجود می باشد 39 میلیون می باشد.
دستگاه پودری موجود کاملا اتومات می باشد بدین ترتیب که مواد غذایی در مخزن که در بالای دستگاه قرار دارد توسط بالابر اوگر یا نیروی انسانی ریخته می شود و رول سلفون بر روی دستگاه نصب می گردد و دستگاه پودری رول را باز می نماید و یه پاکت تولید می کند و سپس محصول پودر را در داخل پاکت می ریزد و سپس سر پاکت را دوخت می نماید.
شما از بورس نمایشگاهی انواع دستگاه های در حوزه مواد غذایی استوک ما در کرج دیدن فرمایید. در نمایشگاه انواع دستگاه های بسته بندی پودری و توزین دار، به خط کامل بسته بندی وجود دارد. علاوه بر دستگاه پودری بالابر اوگر حلزونی برای همین دستگاه و همچنین نوار نقاله جلو بسته نیز موجود می باشد.
مزیتی که این دستگاه مینی پودری دارد دارای ارتفاع کوتاه می باشد و که می تواند در سوله یا کارگاه هایی با ارتفاع کوتاه هم قرار گیرد و ابعاد کوچکی دارد به همین دلیل طرافدارانی زیادی دارد. اگر در این لوله عوض شود می تواند بسته بندی بالاتر از 200 گرم را نیز انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک