قیمت فر چهار سینی نیمه صنعتی خانگی را از کانال مینی فر قنادی و یا شماره تماس 09194863665 و 09126674754 کسب اطلاع فرمایید.
در کارخانه انواع مینی فر قنادی چهار و شش سینی ساخته می شود و این فرها در طول پنج سال گذشته بسیار پرفروش بوده اند.
اگر عضو کانال مینی فر قنادی باشید می توانید تمام مشخصات فنی را مطالعه فرمایید. چنانچه سوالی در ذهن دارید در تلگرام پیام بگذارید و با شماره تماس مندرج در همین آگهی تماس گرفته و مشاوره بیشتر دریافت نمایید.
قیمت فر چهار سینی نیمه صنعتی خانگی را می توانید از کارشناسان فروش با شماره تلفن موجود، کسب اطلاع فرمایید. ما سعی نموده ایم تا دستگاه فری را ارائه دهیم که پخت آن بمانند دستگاه فرهای صنعتی باکیفیت باشد.

قیمت فر چهار سینی نیمه صنعتی خانگی

در کانال تلگرام “مینی فر قنادی” انواع مینی قنادی کانوکشن بدون بخار و بخاردار نیز به شما معرفی می گردد. علاوه بر این می توانید نمونه فرهای گردان را نیز مشاهده بفرمایید.
کیفیت پخت را می توانید ارسالی عکس هایی از مشتریان در سراسر کشور در کانال مینی قنادی ملاجظه بفرمایید و همه این مشتریان افرادی هستند که با این فرها توانسته اند با پخت انواع کیک و شیرینی و بیسکویت برای خود کسب و کار ایجاد نمایند.
طرز کار فر صنعتی به صورتی است که حرارت در تمام سطح داخلی فر پخش می شود و به طور یکسان پخت انجام می شود. فر نیمه صنعتی خانگی به دو صورت 4 و 6 سینی تایمردار طراحی و ساخته می شوند که در نمونه های تولیدی اتوماتیک تمام شود.
نوع دیگر فر فرهای با پنل پخت می باشد و این پنل ها دارای شش برنامه پخت می باشند. در صورتی که فر صنعتی قنادی به صورت پنل پخت کار کند نیازی نیست اپراتور نظارت کامل بر مراحل پخت داشته باشد و سیستم حرارت به وسیله ترموستات در مورد همون پخت مورد نظر در مدت زمان کنترل می گردد.
البته انواع مختلف فر در کارخانه ساخته می شود که فر قنادی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند به صورت 4 و 6 دیس ساخته می شوند.
سیستم گرمایشی در فر صنعتی استیل به گونه ای طراحی می شود که حرارت و گرما به صورت یکسان و به حالت چرخشی در تمام فضای فر گردش می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک