قیمت فر قنادی 8 دیس خانگی با توجه به استفاده از بهترین متریال و هنر مهندسین فنی بسیار مقرون به صرفه و باعث ایجاد بستری عالی برای راحتی کار قنادان شده است.
با خرید فر قنادی و کیک پزی خانگی شما می توانید برای پخت انواع کیک و شیرینی و بیسکویت های سنتی در منزل دست به تولید زده و یا با استفاده از چندین فر کوچک در کارگاه خود بهترین محصولات را تولید کرده و به بازار ارسال کنید.
قیمت فر قنادی 8 دیس خانگی با در نظر گرفتن تعداد بالای دیس ها بسیار مناسب کار در قنادی ها و همچنین مورد استفاده کارگاههای تولید شیرینی می باشد.
تهیه انواع فر کیک پزی ساده است و فروشگاه اینترنتی این امکان را به تولید کننده خانگی می دهد که با قیمت مناسب بتوانند اقدام به ثبت سفارش و خرید فر موردنیاز کارگاه خود کنند. فرهای 8 دیس قابلیت تنظیم حرارت تا 300درجه سانتیگراد می تواند انواع و اقسام شیرینی ها را بپزند. کیفیت دستگاه و ابعاد خاص این دستگاه و سهولت در حمل و جابه جایی را آسان کرده است. این فرها از نظر عایق حرارتی سه جداره میباشد و کمترین هدر گرمایی از داخل را دارا میباشند.
مدل 8 دیس این دستگاه دارای 8 دیس بوده که می توانید به صورت مجزا انواع شیرینی را با سرعت بالا در آن بپزید.
این دستگاه دارای فن به منظور جریان داشتن هواست و حرارت به صورت غیر مستقیم به شیرینی ها می خورد. کار با فر کوچک کیک پزی ساده و آسان است و حمل و نقل آن هم به راحتی انجام می شود و در ضمن با خرید فر مورد نظر خود می توانید تولیدات خود را با کیفیت و به صورت مرغوب برای فروش ارائه کنید.
فر قنادی 8 دیس خانگی کار تولید و پخت انواع شیرینی و کلوچه را در خانه بسیار ساده و سریع و با کیفیت می کند و قیمت ها به روز شده و بسیار ارزان است. فر قنادی و کیک پزی در قیمت ها و سایزهای مختلف و متنوع در بازار موجود است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک