قیمت فر قنادی 6 دیس صنعتی استیل که بسیار محکم و از بهترین مواد و قطعات درجه یک ساخته شده است به صورت تولید داخلی و یا وارداتی در سایت درج گردیده است.
فرهای شیرینی پزی دارای بدنه استیل هستند و به این ترتیب میزان هدر رفت انرژی و گرما در آن ها بسیار پایین است چرا که بسیار خوب و با پشم سنگ عایق بندی شده اند و همین امر موجب شده است که میزان هدر رفتن انرژی در آن بسیار کم باشد.
فرهای 6 دیس برای قنادی ها و شیرینی پزی ها مورد استفاده است و به دلیل این که این تجهیزات هم به صورت تولید داخل هستند و هم وارداتی دارای قیمت های متنوع هم هستند و این امر موجب می شود که هر یک از خریداران بتوانند با هر نوع سلیقه و با در نظرگرفتن میزان هزینه های خود و تولید اقدام به خرید نمایند.
قیمت فر قنادی 6 دیس صنعتی استیل را در سایت می توانید مشاهده نموده و با توجه به نوع دستگاه و کشور سازنده قیمت ها را ارزیابی و سپس اقدام به تهیه و خرید نمایید.
فرهای صنعتی به صورت ایستاده ساخته شده اند و دارای طبقات و تعداد دیس های متنوع هستند و بر اساس این که پایه هایی در زیر این دستگاه ها نصب شده است به خوبی می توانید با حرکت و جابجایی آن ها اقدام نمایید.
فر صنعتی 6 دیس برای کارگاه های قنادی و کارخانجاتی که پخت انواع کیک و کلوچه و بیسکویت است مناسب بوده و می توانند با نصب و راه اندازی چندین نمونه از این تجهیزات به تولید بیشتر دست پیدا کنند.
خرید اینترنتی کارها را ساده تر کرده است و اقدام برای خرید با تماس نلفنی و یا آنلاین ممکن است و تماس کارشناسان با شما می تواند مشاوره و راهنمایی لازم را در جهت خرید دستگاه و فر مناسب تر برای تولیدات شما در اختیارتان بگذارد.
قیمت فر صنعتی به روز شده و با در نظرگرفتن نوسانات قیمت در بازارهای جهانی به اطلاع شما می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک