قیمت فر قنادی 6 دیس خانگی فن دار تک فاز ارزان تر است؟ تفاوت انواع فر صنعتی چند دیس در چیست؟ آیا کیفیت پخت در هر دو دستگاه یکسان است؟
آیا می توان برای تولید خانگی از فر کیک پزی کوچک استفاده کرد؟ قیمت فر قنادی 6 دیس خانگی حرفه ای با توجه به نوع متریال و این که آیا ساخت داخل کشور است و یا وارداتی تفاوت هایی دارد و البته ساخت فرهای حرفه ای کیک پزی در داخل کشور با بهترین متریال و با کیفیت و استاندارد بالا انجام می شود و قیمت این دستگا ها با نوع خارجی خود تفاوت هایی دارد و ارزان تر است.
خرید هر نوع فر قنادی خانگی 4 یا 6 یا 8 دیس که برای کیک پزی و مصرف در آموزشکده، مدارس، مشغل خانگی یا قنادی ها ساخته شده اند مقرون به صرفه خواهد بود. این فرها دارای فن و سیستم کانوکشن می باشند.

قیمت فر قنادی 6 دیس خانگی

قیمت فر قنادی 6 دیس خانگی

چرا که کیفیت پخت در فرهای کیک پزی حرفه ای بیشتر بوده و حجم تولید را به سرعت بالا می برد. فرهای مورد نظر دیجیتال هستند و به همین منظور کار کردن با آن ها توسط اپراتور ساده تر شده است و درب های نشکن و نسوز می تواند در ایجاد ایمنی فر کمک بزرگی نماید. زمانی که فرهایی طراحی و ساخته می شوند که هم کارایی بالایی دارند و هم قیمت مناسب تر، می دانید که روند تولید با چنین دستگاه هایی بسیار بالاتر می رود و همین امر موجب شده است که فر کیک پزی در زمره دستگاه های حرفه ای قرار بگیرد که در کارخانجات و کارگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و البته قیمت ارزان و مقرون به صرفه هم دارند.
فرهای خانگی هم دیجیتال هستند و هم درب شیشه ای نشکن دارند و سایز کوچک آن ها سبب نشده است که میزان کارایی آن ها پایین بیاید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و برای این که بتوانید خدمات این سامانه اینترنتی را دریافت کنید بهتر است که از کانال تلگرام اطلاعات و جزئیات را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک