قیمت فر قنادی 4 و 6 دیس گازی طبقه ای نیمه صنعتی دارای ابعاد کوچک بهترین گزینه برای کسانی می باشد در مکان های کوچک کسب و کار خانگی ایجاد نمایند.
تولید مینی فر قنادی 4 و 6 دیس از سال 1392 در حال ساخت می باشد و تاکنون توانسته ایم این دستگاه فرها را تقریبا تمام استان های کشورمان ارسال نماییم. بسیاری از کسانی همواره بدنبال فرهای کوچک بودند تا سفارشات شیرینی و کیک خود را با این دستگاه انجام دهند و فرهای خانگی نمی توانست جوابگو نیاز سفارشات بالای شان باشد.
قیمت فر قنادی 4 و 6 دیس گازی طبقه ای بدلیل نوسان در خرید قطعات الکتریکی و مکانیکی و ورق استیل نمی توان را عنوان نمود ولی خریداران عزیز می توانند با شماره 09194863665 تماس گرفته یا در تلگرام این شماره تماس گرفته و قیمت ها را دریافت نمایید.
و اگر می خواهید مشخصات فنی دستگاه فرها را دریافت نمایید می توانید به کانال تلگرامی ” مینی فر قنادی مراجعه نمایید.
این فرها دارای سینی های 40*60 می باشند. سینی ها به صورت طبقه ای و به فاصله 9 سانت از یکدیگر قرار دارند. سوخت این فرها با گاز می باشد. حال گاز می تواند به صورت گاز شهری یا مایع کپسولی باشد و قیمت در هر نوع یکسان می باشد. خریدار نوع دستگاه فر سوخت برقی در کشور ما بسیار کار از سوخت گازی می باشد.
عکسهایی از نمونه پخت با این دو نوع فر را مشاهده می فرمایید و پخت های باکیفیتی انجام شده است. پخت انواع کیک تولد، کاپ کیک، شیرینی و بیسکویت را مشتریان ما پخت نموده اند.
عزیزان تمامی مراحل پرداخت اینترنتی در کانال تلگرامی “مینی فر قنادی” وجود دارد و چنانچه در تهران ساکن هستید می توانید دستگاه مینی فر خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید و کل مبلغ را در محل کارت بکشید و چنانچه در شهرستان سکونت دارید، پس از کل مبلغ دستگاه به شماره کارت مندرج در کانال مینی قنادی واریز می نمایید و سپس دستگاه به شهرستان موردنظر از طریق باربری ارسال می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک