قیمت فر قنادی 4 دیس تکفاز خانگی برابی کارگاه ها و مصارف خانگی مناسب و مقرون به صرفه است و کار تولید کننده را ساده تر می کند.
می تواند با پخت یکسان و یکنواخت کیفیت تولید کارگاه را چندین برابر کند و دارای پایه هایی برای حمل و نقل ساده است و می توانید با استفاده از این نوع فر به تولید و پخت انواع شیرینی و بیسکویت بپردازید. فر شیرینی پزی تک فاز بسیار در مشاغل خانگی کاربرد دارد.
قیمت فر قنادی 4 دیس تکفاز به تولید استاندارد و با کیفیت و مقرون به صرفه و به تولید کننده کمک بسیاری خواهد کرد. خرید فر شیرینی پزی تک فاز به آماده سازی و پخت انواع کیک، کلوچه و نان های سنتی کمک فراوانی می کند و می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید و نصب و راه اندازی این نوع فر نمایید.
تابلوی برق و ارتفاع مناسب این فر می تواند برای استفاده در کارگاه و یا آشپزخانه مناسب باشد. سفارش خرید به صورت اینترنتی انجام می شود. فرهای صنعتی و نیمه صنعتی هر یک برای این که تولید کننده بتواند در تولید هر چه بهتر و با کیفیت تر محصولات خود تلاش کند بسیار موثر است و می توان با خرید این فرها و تجهیزات جانبی آن که مورد نیاز است به بهبود روند تولید و فروش یاری رساند.

قیمت فر قنادی 4 دیس

قیمت فر قنادی 4 دیس

خرید انواع فر شیرینی پزی تک فاز که با برق شهری کار می کند هم مقرون به صرفه است و هم کار با این دستگاه ها و تجهیزات بسیار ساده است و پخت یکسان و یکنواخت سبب می شود که مصرف کننده از کیفیت تولیدات راضی و برای خرید ترغیب شود.
فرهای شیرینی پزی را می توانید در آشپزخانه های کوچک و کارگاه ها برای تولیدات خانگی نصب و راه اندازی کرده و برای حمل و نقل این فرها با پایه ساخته شده اند و ساده جابجا می شوند.
فر خانگی شیرینی پزی تک فاز می تواند هم تولید و پخت شیرینی را با کیفیت تر نماید و هم برای ایجاد فضای رشد اقتصادی کمک کننده باشد. خرید اینترنتی فر شیرینی پزی در هر سایز و ابعادی به صورت اینترنتی امکان پذیر است و تمام جزئیات دستگاه در اختیار خریدار قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک