قیمت فر قنادی 4، 6 و 8 دیس کانوکشن به علت نوسانات در هزینه برآورد تجهیزات برقی و مکانیکی و در صورت موجودی انبار لطفا تماس بگیرید.
فرهای صنعتی دارای مدل و انواع مختلفی با تعداد 4 ،6، 8 و 10 دیس می باشند که هر کدام بسته به کیفیت و عملکردی که دارند، قیمت و کارایی آن متفاوت می باشد.
فرهای صنعتی 8 کانوکشن دیس دارای فن می باشد و حرارت توسط سیستم غیر مستقیم پخش می گردد و همچنین دارای کانوکشن در داخل خود می باشند. قیمت فر قنادی 4، 6 و 8 دیس کانوکشن را می توانید با شماره 09194863665 و 09126674754 کسب اطلاع فرمایید.
مناسب ترین نوع فر کوچک نیمه صنعتی برای پخت کیک و شیرینی در کافی شاپ، کارگاه شیرینی پزی و در منزل مشاغل خانگی مینی فرهای کانوکشن می باشند. دلیل آن است به دلیل آن که دارای حرارت غیرمستقیم می باشد، کیک و شیرینی به صورت دوگانه (نیمی پخته و نیمی خام ) نمی گردد و ضمنا در حین پخت نیز نیازی نیست تا سینی ها را برگرداند. عکس زیر فر ده دیس را نشان می دهد که دارای سه فن می باشد.

قیمت فر قنادی 4، 6 و 8 دیس کانوکشن

کانوکشن که همان سیستم گردش هوا می باشد، که این مسئله باعث می شود گرما را در داخل فر به صورت یکنواختی پخش کند و باعث می شود مواد غذایی با کاملا یکدست آماده شود.
در برخی از فرها شعله در زیر قرار دارد و حرارت در فضای داخل پخش می گردد که سبب می گردد تا در برخی نقاط داخل محفظه فر دما با یکدیگر تفاوت داشته باشد.
ولی در فرهای کانوکشن بدلیل آنکه حرارت در داخل لوله ها توسط فن ها پخش می گردد، دما کاملا یکسان داریم و بهتر است بگوییم اصلا شعله از زیر پخش نمی گردد. فر کانوکشن به معنی آن هست که فر با حرارت غیر مستقیم می باشد و کسانی که می خواهند پخت انواع کیک و شیرینی با پخت یکنواخت داشته باشند باید از فر کانوکشن استفاده کنند.
فرهای صنعتی کانوکشن دارای چنین خاصیتی می باشند و این فرها می توانند انواع مواد غذایی را نیز پخت نمایند.
اگرچه قیمت فر قنادی 4، 6 و 8 دیس کانوکشن دارای قیمت بالاتری از فرهای فرهای حرارت مستقیم دارند ولی پخت شان بسیار باکیفیت تر می باشد.
فرهای کانوکشن در دو نوع گازی و برقی طراحی و ساخته می شوند و مشتریانی که دسترسی به لوله کشی گاز یا کپسولی گازی ندارند می توانند نوع سوخت گازی آنرا تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک