قیمت فر قنادی کوچک کانوکشن دار خانگی را می توانید از طریق اینترنت جستجو کنید تا با مشاهده انواع تجهیزات بتوانید بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید.
سازنده تلاش کرده است انواع فر نیمه صنعتی یا خانگی را به صورت انبوه تولید کند و شرایط ویژه فروش برای مصارف قنادی و شیرینی پزی در نظر گرفته شده است.
قیمت فر قنادی کوچک کانوکشن دار شیرینی پزی خانگی مناسب برای کارگاه ها و کسب و کار های خانگی با ظرفتی تولید پایین می باشد. با بدنه تمام استیل و حرارت یکنواخت، عملکرد عالی دارد.
این فر بصورت برقی یا گازی و با سیستم های تمام اتوماتیک و دیجیتال طراحی و ساخته و آماده فروش به بازار می شود و شما بعد از خرید فر شیرینی پزی خانگی از انتخاب خود راضی خواهید بود. قیمت انواع فر شیرینی پزی خانگی با توجه به کارایی و استحکام دستگاه و تعداد دیس و نوع سوخت فر مورد ارزیابی قرار می گیرد و نوسانان قیمت در بازار مواد اولیه هم تاثیر گذار است.
فر شیرینی پزی می تواند نه تنها در آماده سازی انواع شیرینی و کیک و نان به شما کمک کند بلکه برای رستوران ها و کترینگ هم بسیار راه گشاست. سفارش خرید انواع فر خانگی برای کارگاه های کوچک و پخت پیتزا و یا برای نانوایی ها مناسب بوده و می توانید بهره وری و تولید خود را هر چه بیشتر افزایش دهید.
فر خانگی در سایز و ابعاد و دیس های متنوع ساخته می شود و بررسی قیمت ها هم همزمان در سایت صورت می گیرد. در قیمت گذاری فر شیرینی پزی عوامب متعددی دخالت دارند که از جمله آن ها می توانیم به نوع استیل و قطعات به کار رفته و متریال ساخت دستگاه اشاره کنیم که می تواند کارایی و عدم هدر رفتن انژی و سوخت را به همراه داشته باشد.
کلیه اطلاعاتی که نیاز دارید اعم از قیمت فروش و نحوه کارکرد و زمان تحویل و نصب و راه اندازی در سایت به روز شده، می توانید هز زمان که نیاز داشتید ازاین جزئیات استفاده کرده و یا با کارشناس فنی و فروش تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک