قیمت فر قنادی کوچک فن دار نیمه صنعتی برای خریدار به بهترین شکل و مقرون به صرفه ترین تعیین می شود و ضمانت نامه فروش تحویل خریدار می گردد.
قیمت فر قنادی کوچک فن دار نیمه صنعتی با ماکزیمم دمای 300 درجه سانتی گراد برای تولیدکننده خانگی بسیار مقرون به صرفه است و می تواند تولید و کیفیت استاندارد محصولات خود را می توانید بالاتر ببرید.
فر گازی قنادی نیمه صنعتی برای گارگاه های شیرینی پزی و رستوران ها مناسب است. گاهی در آشپزخانه ها و رستوران های صحرایی و کارگاهی می توانید از فر نیمه صنعتی چند منظوره خریداری و راه اندازی نمایید.
این فرها به صورت چهار، شش و هشت طبقه ساخته می شوند و به صورت گازی و یا برقی و به صورت دوگانه سوز تولید و ساخته می شوند. این فرهای دارای آلارم و چراغ داخل فر هستند و زمینه پخت را برای شما بهتر می کند.قیمت فر قنادی کوچک فن دار

قیمت فر قنادی کوچک فن دارفر نیمه صنعتی کوچک نه تنها می تواند سرعت رشد و کیفیت محصولات و تولیدات را بیشتر کند بلکه می تواند رضایت خاطر خریدار را به این صورت افزایش داده و بهترین محصولاتی مانند انواع نان های سنتی، کیک و کلوچه را تولید نموده و ساده کردن روش های تولید و ارتقا سطح تولید از کارهایی است که انواع فر انجام می دهند.
فر قنادی کوچک برای کارگاه های کوچک و برای تولیدات خانگی اهمیت زیادی دارد و بدنه این فرها از استیل بسیار مرغوب ساخته شده اند و به همین جهت می توانید نظافت و شستشو را به خوبی انجام دهید.
قیمت گذاری فرهای صنعتی بر اساس قیمت های مواد اولیه و قطعات خارجی و یا ساخت داخل که در دستگاه تعبیه می شود بستگی و ارتباط مستقیم دارد.
برای سفارش خرید و دریافت قیمت فر قنادی نینه صنعتی از سایت و کانال تلگرام استفاده کرده و کلیه انواع فر قنادی و سایز و ابعاد را مشاهده و با دریافت اطلاعات اقدام به سفارش خرید نموده و کارشناسان ما در اسرع وقت تجهیزات مورد نظر شما را ارسال خواهند کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک