قیمت فر قنادی کارکرده صنعتی بسیار مقرون به صرفه است و توسط کارشناس متخصص مورد بازدید قرار گرفته است و برای فروش آماده واگذاری می باشد؟
مزیت خرید دستگاه دست دوم این است که با قیمت ارزان تر و مناسب بودجه شما در نظر گرفته شده است. خرید دستگاه های فر صنعتی کارکرده می تواند برای صرفه جویی در هزینه ها مناسب و توجیه پذیر باشد.
قیمت فر قنادی کارکرده صنعتی ارزان بوده و قبل از فروش تمام قطعات دستگاه مورد بازبینی قرار گرفته است و مهندسین فروش کلیه تضامین لازم بر سلامت دستگاه را صادر کرده اند.
دستگاه های صنعتی به دلیل این که از قطعات و متریال بسیار باکیفیت ساخته شده اند، به صورت دست دوم هم قابل استفاده هستند و ما بهترین انواع فر کیک پزی قنادی صنعتی دست دوم را برای شما تهیه و ارسال و نصب و راه اندازی خواهیم کرد. این دستگاه با فاکتور فروش و تضمین سلامت کامل فر به مشتری تحویل داده خواهد شد.
یکی از دلایلی که برای تهیه فر قنادی و کیک پزی کارکرده صنعتی، به شما پیشنهاد می شود، قیمت مناسب و واگذاری در سریع ترین زمان ممکن است که به خوبی می توانید از این تجهیزات با کمترین قیمت بهره مند شوید.
فرهای قنادی و کیک پزی نه تنها در صنایع شیرینی پزی، بلکه در بسیاری از کارگاه های تولید کلوچه های خانگی و صنعتی هم مصرف دارند و کلیه تجهیزات جانبی و فرهای پیشنهاد شده به خریدار با ضمانت فروش و همچنین به صورت تضمینی به فروش می رسند و می توانید از سالم بودن دستگاه دست دوم کاملا اطمینان داشته باشید.
قسمت های مختلف فرهای قنادی دست دوم و کارکرده صنعتی کاملا مورد بررسی قرار گرفته و سپس بعد از تایید کارشناس قیمت گذاری شده و به فروش می رسند.
کلیه اطلاعاتی که نیاز دارید، اعم از قیمت و نوع دستگاه و میزان تولید و سایز آن و همچنین اطلاعاتی در خصوص کارخانه سازنده به راحتی از طریق کانال تلگرام در اختیار شما قرار می گیرذ.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک