قیمت فر قنادی چهار دیس کانوکشن بخاردار نیمه صنعتی بسیار مناسب و پخت برای نان فانتزی و حجیم با ابعاد کوچک در فضای منزل و کافی شاپ موجود می باشد.
همواره مشتریان ما در از ما درخواست می کردند که بدنبال دستگاه فری می باشند که دارای ابعاد کوچک باشند که بتواند در آن نان باگت فرانسوی را پخت نمایند حال ما برای شما این نمونه فر را آماده نموده ایم. این فر در حال حاضر در انواع چهار، هفت دیس و ده دیس طراحی و تولید می گردد.
فر کانوکشن بخاردار می تواند به دو صورت سوخت گازی یا تمام برقی طراحی گردد. اگر این دستگاه فرها به صورت سوخت گازی طراحی گردد، برق آن تکفاز می باشد و اگر تمام برقی بدون دخالت گاز باشد به صورت تکفاز یا سه فاز طراحی گردد. اینجاست که باید مشتری انتخاب کند که سوخت گازی می خواهد یا برقی؟
قیمت فر قنادی چهار دیس کانوکشن بخاردار بسیار مناسب و در مقابل نمونه خارجی خود از لحاظ کیفیت رقابت دارد.
ابعاد چهار دیس کانوکشن بخاردار طول 98 – عرض 96 و ارتفاع 72 می باشد. حرارت غیر مستقیم با ابعاد کوچکی که دارد بسیار مورد توجه کسانی می باشد که به طور حرفه ای پخت نان های باگت و حجیم را در هایپر انجام می دهند، هست.
این فرهای قنادی بخاردار بدلیل آنکه دارای بخار هست، جدار داخلی و بیرونی استیل به ضخامت یک میلی متر و جنس استیل 304 می باشد و عایق میانی از جنس پشم سنگ و پتو سرامیکی لحاظ شده است.
مشتریان این دستگاه ها می توانند علاوه بر نان باگت انواع کیک و شیرینی را در آن پخت نمایند. این فرها دارای سینی های سوراح دار می باشد برای گردش هوا در فضای داخلی فر. البته باید اینجا خاطر نشان نمود که قیمت سینی ها جدا از قیمت خود دستگاه فرها می باشد.
این فرهای بخاردار بسیار مناسب مکان هایی می باشد که فضای کوچک مانند منزل، کافی شاپ یا فضای لوکس دارند و می خواهند انواع نان حجیم را پخت نمایند.
از دیگر ویژگی این مینی فرهای بخاردار وجود درزگیر حرارتی می باشد تا سبب کمترین اتلاف حرارتی گردد. تمام طراحی این فرها از فرهای بزرگ صنعتی گرفته شد.
این فرها دارای ویژگی بسیار بالایی می باشد که می توانید با شماره 09194863665 یا 09126674754 تماس گرفته و از کارشناس فروش بخواهید تا مشخصات فنی این دستگاه های بخاردار سوال فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک