قیمت فر قنادی طبقه ای 4 دیس جهت شیرینی و کیک پزی با توجه به این که ابعاد استاندارد دارد، در فضای کوچک آن را نصب و راه اندازی نمود بسیار ارزان است.
فرهای طبقه ای دارای بدنه تمام استیل هستند که به خوبی عایق بندی شده اند و کار پخت را به سرعت و با دقت بسیار زیادی انجام می دهند و این کار باعث می شود که هم تولید کننده خانگی و هم کارگاه های کوچک برای تولید شیرینی و کیک در قنادی ها از آن استفاده نمایند.
قیمت فر قنادی طبقه ای 4 دیس بسیار مناسب و ارزان است و با توجه به این که این تجهیزات برای تولیدات خانگی ساخته شده اند به خوبی در فضاها و آشپزخانه های کوچک قابل نصب و بهره برداری هستند و این امر موجب می شود به تعداد زیادی از تولید کننده ها رغبت به خرید ماشین آلاتی از این دست نشان دهند.
کار با فر قنادی ساده است و تعداد فن هایی که در دستگاه ها کار گذاشته نصب شده است که کیفیت تولید بیشتر شود و هم سرعت پخت در دمای بالا به کیفیت تولیدات لطمه ای وارد نمی کند.
لیست قیمت و نحوه خرید را می توانید از طریق کارشناسان و یا سامانه های الکترونیکی دریافت کنید و همین امر موجب می شود که در هنگام خرید با اطلاعات و آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید و در هزینه های خود تا جایی که امکان دارد صرفه جویی کنید.
پخت با دستگاه فر 4 دیس کاملا حرفه ای است و بسیار خوب می توانید کیفیت تولید را با روش های دیگر مقایسه کنید و از نتیجه کار با این تجهیزات کاملا راضی خواهید بود.
انواع شیرینی و کوکی و چیپس های شکلاتی را می توان با فرهای طبقه ای به بهترین شکل ممکن پخت و یا حتی در نانوایی ها هم از این فرها استفاده زیادی می شود که بخصوص در نانوایی هایی که نان های فانتزی تولید می کنند نصب و راه اندازی چنین تجهیزاتی بسیار مرسوم است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک