قیمت دستگاه دمگیری بوجاری کشمش چهار تن در روز به صورت تک فاز یا سه فاز صنعتی یکسان است. این دستگاه به صورت چهار کاره می باشد.
این دستگاه به صورت چهار کاره می باشد. دستگاه چهار کاره دمگیری پوچگیر بوجاری پولیش کشمش با ورودی چهار تن و سه موتوره دارای موتورهای 3 اسب، 1.5 اسب و یک اسب می باشد.
این دستگاه دارای ارتفاع 2 متر و عرض 2 متر و طول 1.25 می باشد. البته دستگاه دیگری با تعداد موتور کمتر نیز ساخته می گردد ولی دیگر چهار کاره نیست و تنها عمل دمگیری را انجام می دهد.

قیمت دستگاه دمگیری بوجاری کشمش چهار تن

قیمت دستگاه دمگیری بوجاری کشمش چهار تن با توجه به نوسانات بازار قطعات برقی و مکانیکی نمی توان اینجا ذکر نمود. لطفا جهت کسب اطلاع از قیمت با شماره 09194863665 تماس بگیرید و تحویل دستگاه بستگی به تعداد پروژه هایی می باشد که در آن زمان در حال ساخت داریم ولی معمولا فصول پاییز و زمستان تعداد ساخت دستگاه دم گیری بیشتر می باشد و معمولا 20 تا 25 روز کاری می باشد و برای ساخت 50 درصد کل قیمت دستگاه بایر واریز گردد و سپس در هنگام تحویل دستگاه کل مبلغ تسویه گردد.
در نخست باید گفت که این دستگاه چهار کاره برای هر نوع کشمش مورد استفاده قرار می گیرد. فرق نمی کند این کشمش مربرط به شیراز باشد یا قزوین یا مشهد یا هر نقطه از ایران.
باید خاطر نشان شد که این دستگاه برای مشتریان در افغانستان و پاکستان هم ساخته شده است و بسیار عالی تمام مراحل از دمگیری، پوچ گیری و پولیش را انجام داده است.
در مورد عملکرد بوجاری باید گفت کهدر مرحله سوم می باشد. یعنی می تواند تمام دم های جدا شده کشمش بعد اعمال دم گیری جمع آوری نماید و همچنین خاشاک در حد دم کشمش را جدا می کند.
حال می خواهیم در مورد کارکرد این دستگاه چهار کاره توضیحاتی را خاطر نشان کنیم. ابتدا کشمش وارد دستگاه نموده و در گام باید عمل دم گیری انجام می گردد و سپس عمل پوچ گیری انجام می گردد و کشمش پوچ و تو خالی جدا می شود و سپس باید دم و ناخالصی کوچک از محصول تفکیک می گردد و در نهایت پولیش کشمش انجام می گردد و براق می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک