قیمت دستگاه بوجاری و بسته بندی استوک چقدر است و آیا خرید دست دوم در هزینه های جاری می توان صرفه جویی کرد و کیفیت تجهیزات مورد تایید خواهد بود؟
دستگاه بوجاری در پروسه بسته بندی اهمیت بسیاری دارد چرا که در حبوبات و غلات برای این که بسته بندی به بهترین شکل خود انجام شود نیاز است که بوجاری حبوبات و غلات بگیرد.
بوجاری حبوبات یعنی جداسازی خار و خاشاک و گرد و غبار از آنها و برای غلاتی مانند گندم و جو هم عملیات بوجاری برای جداسازی فضولات صورت می گیرد و البته این کار به صورت سنتی هم انجام می شود.
قیمت دستگاه بوجاری و بسته بندی استوک بسیار ارزان تر از انواع آکبند آن است و برای این که کارگاه ها و کارخانجات بتوانند به صورت صنعتی و با حجم بالایی در بوجاری و بسته بندی فعالیت کنند پیشنهاد می شود که از دستگاه های موجود بازدید نمایند.

قیمت دستگاه بوجاری و بسته بندی استوک

قیمت دستگاه بوجاری و بسته بندی استوک

 

اما کارخانجات و کارگاه هایی که در تناژ بالا و با کیفیت عالی بسته بندی حبوبات و غلات را انجام می دهند از دستگاه بوجاری که به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد استفاده می کنند.
دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی اصولا قیمت بالاتری دارند و چون نیاز است که برای توسعه کارگاه و یا کارخانه در هزینه ها صرفه جویی نمود، می توانید از انواع دستگاه های بوجاری که دست دوم و استوک هستند دیدن نمایید. جنس بندنه دستگاه بوجاری از آهن گالوانیزه است که بسیار مقاوم بوده و به خوبی برای سال ها کار می کند.
خط بسته بندی و فرآوری محصول دارای تعدادی از دستگاه ها و تجهیزات است که هر یک قیمت های هنگفتی دارند و برای این که این تجهیزات سال ها در خط تولید و بسته بندی کار می کنند بسیار مقاوم و سالم هستند.
خرید دستگاه بوجاری استوک با قیمت مناسب، می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. انواع تجهیزات و قیمت هر یک از دستگاهه ای بوجاری و دیگر دستگاه های استوک را می توانید به صورت آنلاین هم دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک