قیمت دستگاه بسته بندی دست دوم گرانولی با ارزیابی های انجام شده و به کیفیت بسته بندی ارزان است و مسائل اقتصادی برای خریدار مناسب خواهد بود.
امروزه ترجیح بر این است که بسیاری از محصولات به صورت بسته بندی شده و با کیفیت عالی به دست خریدار برسد و مصرف کننده هم کیفیت تولید و بسته بندی را بسیار زیاد می داند و در هنگام خرید محصولات و کالاها به آن توجه دارد.
قیمت هر یک از دستگاه های خط تولید و بسته بندی متفاوت بوده و قیمت دستگاه بسته بندی دست دوم گرانولی دو توزین و چهار توزین که برای محصولات زیادی مانند حبوبات و خشکبار و غلات و همچنین انواع ماکارونی و قند و چای کاربرد دارد مناسب به شما توصیه می شود.
به صورت اختصار می توان گفت که وزنه های دیجیتال در دستگاه 4 توزین به خوبی و با دقت بسته ها را وزن کرده و برای بسته بندی و دوخت آماده سازی می کند. پسته، تخمه، شکلات، گندم پوست کنده، گیاهان داروئی، مواد داروئی و شیمیایی از جمله محصولات و کالاهایی هستند که به خوبی در بسته بندی های بسیار شیک توسط دستگاه بسته بندی گرانولی تهیه و روانه بازار می شوند.
سلفون، پلی استر و فویل آلومینیوم از جمله لفاف های بست بندی هستند که به کار گرفته می شوند. ماشین بسته بندی گرانولی چهار توزین که به صورت دست دوم برای شما آماده سازی شده است دارای گارانتی است و تعویض قطعات و بررسی های لازم برای اطمینان از سالم بودن دستگاه و تجهیزات صورت گرفته است.
سیستم عیب یاب کامپیوتری و کارکرد اتوماتیک دستگاه بسیار قابل توجه است و مانیتور لمسی آن برای زبان فارسی و انتخاب زبان دلخواه برای صادرات تعبیه شده است. ابعاد و اندازه های بسته ها قابل تغییر است. قیمت دستگاه بسته بندی چهار توزین دست دوم گرانولی با توجه به این که این تجهیزات به صورت تمام اتوماتیک کارکرده و سیستم های دیجیتال برای مدیریت بسته بندی و سیستم توزین دارند بسیار ارزان تر از دستگاه های نو است و باری مشاغل خانگی و ایجاد کسب و کار جدید بسیار به صرفه ارزیابی شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک