فر 4 و 6 سینی قنادی کوچک دارای کیفیت و گارانتی و ضمانت خدمات پس از فروش است و لیست قیمت فروش هر یک در اندازه های متنوع در سایت مندرج گردیده است.
لیست قیمت های هر یک از فرهای قنادی بر اساس ویژگی ها و انتظاراتی که از فر قنادی داریم برآورد می شود. بسیاری از تجهیزات و دستگاههای قنادی در داخل کشور طراحی و تولید می شود که دارای تمام استانداردهای لازم برای تولید بهترین انواع شیرینی و کیک و کلوچه های خانگی بوده و حتی در ظرفیت های بالاتر برای قنادی های بزرگ هم قابل استفاده خواهند بود.
فر 4 و 6 سینی قنادی کوچک هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد است که می تواند برای تولید کننده نان های خانگی و یا شیرینی پزی جالب توجه باشد و در خرید آنها تاثیرگذار باشد.
قیمت و ظرفیت دستگاهها با هم رابطه مستقیم دارند و می توانید با توجه به این که ظرفیت تولید شما چقدر است، فر قنادی مورد نیاز خود را سفارش دهید. فر 4 و 6 دیس برای تولیدات خانگی مناسب هستند و با توجه به این که کوچک تر هستند و ارتفاع و عرض کمتری هم دارند برای فضاهای کوچک مناسبند.
اما توانایی تولید و کیفیت در فر 4 و 6 دیس قنادی، کوچکترین تفاوتی با نمونه های بزرگ تر خود نداشته و به راحتی می توانید بهترین انواع کیک، کلوچه، شیرینی و نان های خانگی و حتی مواد غذایی مانند سمبوسه را با این دستگاه ها در تعداد بالا تولید نمایید.
برق و گاز در این دستگاه ها تولید انرژی می کنند و به راحتی با توجه به این که معمولا این فرها مکانیکی و دیجیتال هستند، پروسه پخت در کمترین زمان و با کیفیت بالا انجام می شود.
شیشه ضد احتراق و یا نشکن از نکات بسیار مهم در نظر گرفته شده در این دستگاه ها بوده است. بدنه استیل و سیستم آلارم به خوبی توانسته اند کارایی خود را در این تجهیزات به نمایش بگذارند. هر روزه با توجه به بالا رفتن میزان درخواست ها، بر کیفیت انواع فر قنادی افزوده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک