فر 4 سینی پخت ترکیبی شیرینی پیتزا یا دو کاره دارای چه ابعاد و وزنی می باشد و آیا با گاز شهری کار می کند؟ چگونه می توانم اطلاعات کامل از این فر دریافت نمود؟
آیا در جستجوی دستگاه فر قنادی می باشد که بتوانید هم انواع کیک و شیرینی را پخت نمایید و هم غذا؟
فر 4 سینی پخت ترکیبی شیرینی پیتزا می توانید انواع کیک، شیرینی، لازانیا، پیتزا، پیراشکی گوشتی را پخت نمایید.
نمونه از پخت انواع کیک و شیرینی را می توانید در کانال مینی قنادی ملاحظه بفرملایید. لطفا در تلگرام در لینک @minifer_ghanadi عضو شوید و این عکس ها را ملاحظه فرمایید.یک نمونه را در همین آگهی مشاهده می فرمایید.
فر 4 سینی ترکیبی دوکاره رومیزی دارای وزن 80 کیلو و ارتفاغ 80 و عرض 78 و طول 75 می باشد و نوع سوخت می تواند یا به صورت برقی باشد یا گازی و نوع گازی هم یا به صورت گاز شهری خواهد بود یا گاز کپسولی.

فر 4 سینی پخت ترکیبی شیرینی پیتزا

فر چهار دیس پخت کیک و شیرینی کاملا یکدست انجام می گردد و بسیاری مشتریان از جمله کسانی هستند که با خرید این فرها سفارشات کیک و شیرینی خود را از قنادی و کافی شاپ می گیرند و در منزل انجام می دهند. این شغل می تواند به صورت تمام وقت یا پاره وقت انجام گردد.
علاوه بر فر چهار دیس انواع دیگر فرها در کارخانه تولید می گردد انوع فرهای کانوکشن بخاردار و خشک. البته این فرهای کانوکشن قیمت بالاتری دارد.
انواع فر صنعتی در کارخانه های تولید نان های فانتزی کاربرد زیادی دارند و برای کارگاه های تولید کیک و بیسکویت و قنادی ها هم بیشتر از فر دیس دار استفاده می شود که با توجه به میزان تولید می توان از 6 دیس، 8 و یا 10 و بالاتر هم تهیه نمود.
فر نیمه صنعتی اتومات کار شما برای تولید با ابعاد بیشتر و بیشتر و با کیفیت تر را ساده تر می کند و قنادی و یا شیرینی پزی که در آن از انواع فر صنعتی در مراحل پخت استفاده می کنند معمولا دارای تولیداتی بسیار مرغوب تر هستند و در بین مشتریان شناخته شده تر هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک