فر کوچک گازی رومیزی مشاغل خانگی کارهای شما را ساده تر و کیفیت انواع تولیدات از جمله کیک و کلوچه های خانگی را تا حد و اندازه های بسیار زیادی بهبود می دهد.
فرهای صنعتی و نیمه صنعتی را می توان از دستگاه های بسیار تاثیرگذار در صنایع غذایی و رونق کارگاه های خانگی دانست و این امر نشان دهنده تاثیر ماشین آلات و تجهیزاتی است که می تواند هم روند اتلاف انرژی را کم کند و هم می تواند در بالا بردن کیفیت محصولات موثر باشد.
فر کوچک گازی رومیزی مشاغل خانگی برای نصب در کارگاه های کوچک خانگی و تولید به میزان محدود بسیار مناسب است و قیمت ارازن و فوق العاده دارد. فر گازی خانگی رومیزی را می توانید در آشپزخانه ها و کارگاه های کوچک نصب کرده و استفاده نمایید.
فر رومیزی گازی را می توان محصولی زیبا و با کیفیت بالا و متفاوت از دیگر فرهای رومیزی دانست. این فر قابل استفاده در مصارف خانگی است و برای پخت انواع کیک، شیرینی، نان های فانتزی و پیتزا بسیار مناسب است.
سوخت این فر با گاز است و جنس بدنه آن از استیل دو جداره به ضخامت استاندارد است و بنابر این تا اندازه بسیار زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. فر کوچک گازی رومیزی مشاغل خانگی را می توانید برای پخت با کیفیت بالا در نظر گرفته و خریداری نمایید.
فرهای کوچک گازی دارای سینی پخت بوده و فندک برقی با قابلیت روشن کردن هر دو شعله ها رابه صورت همزمان دارد.
فرهای رومیزی دارای جوجه گردان و با کلید مجزا هستند و می توان پایه های فر رومیزی را تا ارتفاع مناسب تنظیم نمود. شیشه حرارتی نشکن مخصوص این فرهای کوچک رومیزی است و برای مشاغل خانگی و کوچک بسیار مناسب است.
خرید فرهای صنعتی و رومیزی و نیمه صنعتی نیاز به تحقیقات داشته و باید ابعاد آن مناسب مکان و نوع تولیدات و همچنین میزان تولیدات دارد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید از وب سایت و تماس با کارشناسان در اسرع وقت استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک