فر کوچک قنادی شیرینی پزی پخت پیراشکی شامل 4 و 6 دیس می باشد. این دستگاه فرها حجم و فضای کم اشغال می کنند این عوامل باعث شده تا این فرها پرفروش واقع شوند.
دو نوع از پرفروش ترین دستگاه فرها 4 و 6 سینی می باشند و مشتریان برای کاربردهای مختلف از جمله پخت انواع کیک، شیرینی، بیسکویت و انواع پیراشکی از آن استفاده می کنند.
فر کوچک قنادی شیرینی پزی پخت پیراشکی را می توانید در منزل راه اندازی نمایید و از مغازه هایی که فروش انواع ساندویچ و پیراشکی را سفارش گرفته و درآمدزایی برای خود ترتیب دهید. این شغل از جمله مشاغل زودبازده می باشد.
فر کوچک شیرینی پزی و پیراشکی را می توانید در کافی شاپ قرار دهید انواع کیک ها را پخت نمایید. بسیاری از کافی شاپ ها درتهران و شهرستان با خرید این نوع فرها توانسته اند انواع شیرینی خودشان در مغازه خود پخت نمایند
ابعاد فر قنادی چهار و شش دیس طول 75 و عرض 78 می باشد و ارتفاع چهار دیس 80 سانتی متر و شش دیس 98 می باشد. خود این فرها دارای پایه کوچک ده سانتی متری هم می باشد.
یکی از مواردی که باید در خرید از این دستگاه فرها را درنظر بگیرید این است که دمای این مینی فرهای قنادی از 30 درجه تا 280 درجه می باشد.
سعی کرده ایم در این آگهی نمونه ای از پخت هایی که مشتریان ما ارسال کرده اند را درج نماییم. نمونه بیشتر عکس از پخت ها در کانال تلگرام مینی فر قنادی موجود می باشد.
برخی از مشتریان در مورد اتلاف گرما در این فرها سوال می کنند. در جواب باید گفت این دستگاه فرها دارای عایق پشم سنگ می باشد که بسیار موثر می باشد در جلوگیری از اتلاف حرارت. در ضمن این مینی فرها مانند فرهای صنعتی بزرگ دارای درزگیر می باشد. این دو عامل باعث می گردد تا اتلاف حرارت به حداقل برسد.
در حال حاضر انواع مینی فر چهار و شش دیس موجود می باشد. برای خرید می توانید با شماره 09126674754 تماس گرفته و نوع دستگاه خود را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک