فر چهار دیس کوچک نیمه صنعتی برای کارگاه خانگی شما بسیار مناسب است و با قیمت عالی و ویژه با تخفیف های فروش در محل کارگاه نصب و راه اندازی خواهد شد.
فر چهار دیس کوچک نیمه صنعتی برای کارگاه های خانگی و کوچک بسیار مناسب است و با توجه به کارایی بالا و کیفیت قطعات، قیمت مناسبی هم دارد.
فرهای خانگی در سال های اخیر بسیار مورد استفاده هستند و به صورت نیمه صنعتی ساخته شده و دارای استاندارد و ویژگی های فرهای بزرگ صنعتی را دارند و فقط در سایز کوچک ساخته شده اند.
فرها در دیس های 4، 6، 8 و حتی بالاتر ساخته می شوند و تعداد دیس ها موجب بالا رفتن و سرعت تولید می شود و برای کارگاه ها و اشپزخانه ها و یا قنادی های بزرگ بیشتر مورد نیاز است.
فرهای کوچک در نوع عملکرد و کیفیت، هیچگونه تفاوتی ندارند و فقط کوچک تر هستند و این امر موجب می شود که نصب و راه اندازی آنها در خانه و یا در کارگاه های کوچک ساده تر باشد.
اگر به شیرینی پزی و یا تولیدات مواد غذایی خانگی اشتغال داشته باشید می دانید که کیفیت و سرعت برای کار شما الزامی است و می توانید از خدمات فروش فر چهار دیس کوچک نیمه صنعتی بهره مند گردید. برای خرید و فروش و یا سفارش فر چهار دیس کوچک نیمه صنعتی لازم است که ایتدا میزان تولید و جانمایی دستگاه را به خوبی انجام دهید و آنگاه به خرید اقدام نمایید.
می توانید در هنگامی که نصب و راه اندازی دستگاه صورت می گیرد از راهنمایی های لازم که برای کار با دستگاه نیاز دارید مطلع شده و سوالات خود را از کارشناس مربوطه بپرسید.
قیمت فر چهار دیس یکی از ویژگی های این دستگاه است که از هر جهت برای تولید کننده خانگی مقرون به صرفه است چرا که کیفیت تولید و کار شما را بالا می برد و فضای کمتری را هم اشغال می کند و شما می توانید آن را حمل و نقل و جابجا کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک