فر قنادی کوچک شیرینی پزی شش سینی بدنه خارجی استیل است و از عایق مقاوم ساخته شده و از فرهای دیگر در ظرفیت های مختلف هم می توانید دیدن نمایید.
فرهای شیرینی پزی از جمله تجهیزات و ماشین آلاتی هستند که برای رشد و رونق قنادی ها بسیار مهم هستند.
این ماشین آلات را می توانید در ظرفیت های مختلف 4،6،8 دیس و در سایزهای مختلف سفارش تولید بدهید. فرهای شیرینی پزی دارای پایه های استیل هستند و از بهترین متریال ساخته شده اند.
فر قنادی کوچک شیرینی پزی شش دیس و 4 دیس به صورت خانگی و چرخ دار و پایه دار ساخته می شوند.
افزودن تعداد دیس ها با توجه به نیاز مشتری در پخت صورت می گیرد و کاربرد چند گانه تجاری و صنعتی از جمله، پخت شیرینی و کیک و پیراشکی گوشت از جمله آنها تمام دیس ها در این دستگاه ثابت است و جهت انواع پحت شیرینی و کیک مناسب است.
از ویژگی های این فرها می توانیم به کم حجم بودن نسبت به فرهای تجاری، قابل طراحی و تولید سفارشی بودن، مطابق با محیط و کاملا” از نظر بهداشتی مورد تایید هستند.
کنترل دما و زمان پخت از دیگر ویژگی های این دستگاه های صنعتی است. این فرها فضای کمتری را نسبت به مینی فرهای صنعتی اشغال می کنند و دارای ظرافت و زیبایی هستند.
مشخصات فنی فر کوچک شیرینی پزی شش سینی در هنگام فروش به اطلاع خریدار می رسد و شما قادر خواهید بود که بنا به نیاز و هزینه ای که در نظر گرفته اید فر مورد نیاز خود را خریداری و یا ثبت سفارش کنید.
اگر شما هم تمایل دارید که به عنوان شغل خانگی از پخت شیرینی استفاده کنید از نمونه های فرهای خانگی و کارآمد استفاده نمایید. این نوع فر با توجه به کیفیت بالایی که دارد برای پخت شیرینی و کماج و شیرینی جات مختلف بسیار مناسب است.
از دیگر مزایای این فر داشتن پایه های استیل است که از پروفیل مقاوم ساخته شده است. ابعاد دستگاه فر قنادی و دستگاه پخت شیرینی متفاوت هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک