فر قنادی خانگی نیمه صنعتی 4 دیس برای کارگاه صنعتی و خانگی توصیه و جهت دریافت اطلاعات می توانید به در کانال تلگرامی “مینی فر قنادی” مراجعه نمایید.
شما می خواهید که انواع کیک و شیرینی در سرعت بالا پخته شود و البته کیفیت بالایی هم داشته باشد؟ برای این که به مقصود خود برسید بهتر است که از فر قنادی نیمه صنعتی که استیل است و فر قنادی خانگی فن دار هستند و و به صورت رومیزی ساخته شده و شما می توانید با خیال راحت بدون این که نگران سوختن شیرینی باشید از این دستگاه استفاده کنید.
فر قنادی خانگی نیمه صنعتی 4 دیس و 6 دیس با تعداد دیس های متفاوت طراحی و ساخته می شود و یا به صورت وارداتی موجود است. فرهای قنادی خانگی که برای شیرینی پزی استفاده می شوند باید فن دار باشند و این فرها برای این که کیفیت پخت و سرعت تولید انواع شیرینی و پخت نان بیشتر شود تولید شده اند و برای رونق این صنعت بسیار موثر هستند.

فر قنادی خانگی نیمه صنعتی 4 دیس

فر قنادی خانگی نیمه صنعتی 4 دیس

فر قنادی نیمه صنعتی با وجود داشتن فن، هوا را در درون دستگاه به گردش آورده و به همین ترتیب گرمای درون دستگاه تخلیه خواهد شود و این عمل سبب می شود که سرعت پخت شیرینی هم چندین برابر شود. سیستم گردش هوا در درون فر قنادی به صورتی است که در هر طبقه به صورت مجزا و جداگانه است و این کار موجب خواهد شد که شیرینی به صورت یکنواخت در فر قنادی پخته شود.
بدنه این فرها از استیل ساخته می شود و در داخل آن از انواع الیاف ها برای عایق بندی مصرف شده که هدر رفتن انرژی را به پایین تر حد ممکن می رساند.
فرهای قنادی نیمه صنعتی طوری طراحی می شوند که هم برای نصب در آشپزخانه ها و هم برای کارگاه ها مناسب هستند و طراحی زیبا و مشخصات فنی بسیار دقیق فر قنادی خانگی نیمه صنعتی آن را در نزد همگان مقبول کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی کامل تر می توانید به سایت مراجعه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک