فر صنعتی قنادی کوچک 4 سینی که برای تولیدات کیک و شیر ینی های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و سوخت آنها با گاز و برق شهری تامین می شود.
در هنگام خرید فر صنعتی که در قنادی ها از آن استفاده می شود به چند نکته دقت باید دقت نمود که یکی از آنها میزان تولید و محل کار شماست.
اگر انواع نان های قندی و یا کیک و کلوچه های خانگی را در منزل تولید می کنید، می توانید از فر فر صنعتی قنادی کوچک 4 سینی و یا 6 ذیس هستند، تهیه نمایید.
چرا که دستگاهی که خریداری می شود باید مناسب کارگاه و یا محل مورد نظرباشد. مینی فر نیمه صنعتی در سایز و ظرفیت های چهار دیس و شش دیس ساخته می شوند.
بنابراین هر کسی بسته به نیاز و حجم کاری می تواند فر 4 یا 6 سینی را تهیه نماید.

فر صنعتی قنادی کوچک 4 سینی

فر صنعتی قنادی کوچک 4 سینی

مینی فر ثابت از جمله دستگاهی صنعتی هستند که در قنادی کاربرد دارند و چون با ابعاد کوچک ساخته می شود، بسیار در مشاغل خانگی کاربرد فراوان دارذ.
تامین ایجاد حرارت در فر صنعتی که به صورت تولید می شوند استفاده از گاز شهری و یا کپسولی یا گاز مایع و در مواردی هم به سفارش مشتری از طریق برق خواهد بود.
کیک های خانگی و کلوچه ها که معمولا در کافی شاپ ها و یا حتی در فروشگاه های بزرگ و سوپرمارکت ها به فروش می رسند توسط همین فر نیمه حرفه ای تولید می شوند.
قسمت خارجی فر صنعتی از تمام استیل ساخته می شوند و کاملا تمام بدنه را می توان از هم باز نمود، اگر نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشند، مشکل ایجاد شده را رفع و سپس دوباره تمام تجهیزات را به هم متصل نمود.
توجه داشته باشید که دستگاهی که برای تولید کیک، کلوچه و بیسکویت استفاده می شود با توجه به این که با مواد و محصولاتت غذایی سروکار دارند، از نظر مسایل بهداشتی به صورت مداوم بازبینی می شوند.
برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان ما با متخصصان فروش در امر فر صنعتی آماده هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک