فر شیرینی و کیک پزی خانگی به صورت ساخته شده است که هم با برق و هم با گاز کار می کند و فضای کمی هم اشغال می کند و کیفیت پخت را هم چندین برابر می کند.
فر شیرینی و کیک پزی خانگی به منظور بالا بردن سطح کیفی تولیدات ساخته است و این کار موجب شده است که تولید کننده خانگی و یا افرادی که دارای کارگاه های کوچک خانگی هستند از خرید و قیمت مناسب و کارایی این فرها نهایت رضایتمندی را داشته باشند.
فر شیرینی و کیک پزی خانگی دارای محسنات و مشخصات فنی بسیار استاندارد و قابل توجه است که آن را برای تولید کننده خانگی بسیار جذاب کرده است.
فر شیرینی و کیک پزی به تعداد دیس های آن دسته بندی می شود و البته تعداد دیس ها معمولا 4 یا 6 است که برقی و گازی ساخته شده است و یا به سفارش مشتری هر دو سیستم را دارد.
فر کیک پزی خانگی می تواند با سرعت بالا و کیفیت عالی پخت انواع کیک و شیرینی و نان های خانگی را بدون این که نگران سوختن آن ها باشید را انجام دهد. در فر شیرینی پزی میزان حرارت و مقدار پخت قابل تنظیم است و به جهت این که درب شیشه ای تعبیه شده است می توانید مراحل پخت را زیر نظر داشته باشید. فرهای تولید شده عموما دارای سیستم تهویه هستند و این عمل سبب گردش هوای داخل فر شده و به پخت بهتر کمک می کند.
معمولا فرها در تعداد دیس های متنوع ساخته می شوند اما می توانید با توجه به نیاز و ابعاد فضایی که در اختیار دارید فر شیرینی و کیک پزی خود را سفارش بدهید و از مشخصات فنی و نوع کار با این دستگاه به خوبی می توانید از طریق تماس با کارشناس و یا مراجعه به سایت آگاه شوید.
قیمت فر شیرینی با توجه به کارایی و سیستم پخت بسیار مناسب است و تلاش شده است که در هنگام ساخت علاوه بر رعایت تمام استانداردها و استفاده از بهترین متریال، قیمت تمام شده محصول ارزان و برای خریدار تهیه و خرید آن امکان پذیر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک