فر شیرینی پزی خانگی کوچک صنعتی جدید برای کارگاه های کوچک که با میزان تولید کمتری کار می کنند و با بودجه و هزینه کمتر کار خود را آغاز می کنند مناسب است.
همان طور که می دانید در حال حاضر تولید بسیاری از انواع کیک و کلوچه ها و انواع بیسکویت نه تنها در کارخانجات بزرگ صنعتی تولید می شود بلکه بسیاری از انواع نان های حجیم و نیمه حجیم و همچنین انواع شیرینی و کیک در کارگاه های کوچک خانگی هم تولید و بسته بندی می شوند و ماشین آلاتی مانند فر شیرینی پزی کوچک صنعتی جدید برای این کار بسیار مناسب است.
خرید و فروش دستگاه های صنعتی در بازار بورس چنین دستگاه هایی می تواند دست شما را برای خرید باز بگذارد و در عین حال با توجه به نیاز و نوع کاری که انجام می دهید توصیه می شود که اقدام به خرید تجهیزات مورد نیاز خود برای شیرینی پزی نمایید.

فر شیرینی پزی خانگی کوچک صنعتی جدید

فرهای 4 دیس و 6 که ابعاد کوچکتری دارند برای مشاغل خانگی بسیار مناسب هستند. فرهای جدید به صورت اتوماتیک کار کرده و قابل حمل و نقل هستند و با گاز شهری و یا با برق کار می کنند.
در این فرها شیرینی هرگز خشک و یا سوخته نخواهد بود چرا که میزان پخت و رطوبت در فر کاملا به صورت مکانیکی با تایمر و ترموستات کنترل می شود.دستگاه فر شیرینی پزی صنعتی جدید با بدن استیل برای پخت انواع کیک و شیرینی و نان شیرمال مناسب است. کوکی ها و چیپس های شکلاتی را هم می توانید با فر شیرینی پزی کوچک صنعتی جدید تیهه کنید.
تنظیم کننده های که دما را کنترل می کنند سبب می شوند که پخت انواع شیرینی ها و کیک ها در این دستگاه ها بسیار آسان تر و ساده تر شده و با وجود فن و انتقال گرما در داخل فر ما نیازی به کم و زیاد کردن مداوم دما نخواهیم داشت و شیرینی ها کاملا یکدست و یکنواخت پخته می شوند. اطلاعات تکمیلی در خصوص این دستگاه ها را می توانید از کارشناس با شماره 09126674754 کسب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک