فر شیرینی پزی خانگی چهار دیس به عنوان دستگاهی صنعتی در قنادی و شیرینی پزی در منزل کاربرد دارد و فروش متنوع این محصولات از طریق این سایت فراهم گردیده است.
ساخت انواع فر صنعتی دارای مراحل مختلف و جزئیات فراوان است که در نهایت با دقت در تمام این مراحل دستگاه نهایی می تواند آن چه که دلخواه تولید کننده است باشد.
فر شیرینی پزی خانگی چهار دیس به صورت ایستاده و با استفاده از استیل برای بدنه خارجی ساخته می شود و دارای دستگاه دیجیتال تنظیم خودکار است.
برای قنادی و شیرینی پزی آن چه اهمیت دارد کیفیت محصول تولید شده است که با ایجاد سیستم چرخش هوای گرم و پخش یکسان شعله در فر صنعتی می توان به تولیداتی با کیفیت برتر دست یافت.

فر شیرینی پزی خانگی چهار دیس

فر شیرینی پزی خانگی چهار دیس

فر چهار و شش سینی عرضه شده توسط این مرکز فروش از بهترین استیل بدنه ساخته شده است. فر قنادی در کافی شاپ و فست فودها کاربرد زیادی داشته و سازنده در تولید این دستگاه نهایت دقت در ایجاد کیفیت بالاتر را نموده است. در مراحل ساخت فر صنعتی آن چه که اهمیت فراوانی دارد تولید دستگاهی با ظرافت و کیفیت بسیار بالاست.
برای قنادی فر باید حتما بدنه خارجی استیل داشته باشد تا هنگام شستشو درچار زنگ زدگی نگردد و سه جداره با لایه میانی پشم شیشه ساخته شود که این که بعضی از بهترین نمونه ها با جداره داخلی گالوانیزه ساخته شده اند و در کارکرد آنها و پخت سریع و بسیار یکنواخت محصول سرآمد بوده و کلیه این دستگاه ها با ترمومتر نصب شده بر روی آنها امکان تنظیم دقیق را ممکن کرده اند.
ایجاد سیستم فن دار که بتواند دمای هوا را در فضای داخلی یکسان به جریان در آورد اهمیت فراوانی داشته و به تولیدات این گونه کارگاه قنادی نیمه صنعتی هم زمان با بسته بندی های مناسب هم زیبایی و هم درخواست خرید از جانب فروشگاه ها بیشتر خواهد بود.
دستگاه های مینی فر قنادی را در اندازه های چهاردیس و شش دیس تولید می کنند تا بتوانند به راحتی در مکان های مختلفی نصب و راه اندازی شوند و مورد استفاده قرار گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک