فروش مینی فر گردان قنادی 8 دیس با خدمات پس از فروش و با گارانتی آغازشده است و بهترین دستگاه های صنعتی در سایت به شما معرفی می شود.
فروش مینی فر گردان قنادی 8 دیس تک فاز و برق خانگی با سینی مستطیل با ابعاد 39.9*59.9 یا گرد با قطر 51 سانتی متر با خدمات پس از فروش و با گارانتی یکساله آغازشده است و بهترین دستگاه های صنعتی در سایت به شما معرفی می شود.

فروش مینی فر گردان قنادی 8 دیس

فروش مینی فر گردان قنادی 8 دیس

قیمت فر ها براساس تعداد سینی ها افزایش و یا کاهش می یابد و همواره شما باید یک تعداد نیاز برای خود تعیین نمایید و هنگام خرید هر فری، نیاز های خود را به عنوان یک چک لیست در نظر بگیرید و براساس آن  تعداد سینی مورد نظر برای تولید محصول و خودکار بودن یا خودکار نبودن آن را در نظر بگیرید. البته جنس بدنه های فر نیز بسیار مهم است که در طول مدت زیادی دچار خرابی و زنگ زدگی نشود. البته این دستگاه هایی در زیر تصویر آنرا می بیند دارای 8 عدد سینی است و نحوه ی کارکرد آن به صورت تمام اتوماتیک است.

فروش مینی فر گردان قنادی 8 دیس

فروش مینی فر گردان قنادی 8 دیس

مینی فرهایی که برای فروش به شما معرفی می شود دارای انواع سایز و تعداد سینی های متنوع هستند و می توانید با توجه به نوع کاری که انجام می دهید اقدام به سفارش نمایید.

فر دستگاهی است برای هر کسب و کاری مورد نیاز است و هر کسب و کاری که کار تهیه مواد غذایی و یا غذای آماده را انجام می دهد به یک یا چند عدد از فر های 16 سینی یا 8 سینی احتیاج پیدا خواهد نمود. هتل ها، غذا بیرون برها، قنادی ها، کارآفرینان خانگی و هر فردی که به دنیال یک کار پر سود است از بازار های هدف خرید فرهای نیمه صنعتی می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک