فروش مینی فر قنادی صنعتی 6 دیس برای استفاده و پخت یکنواخت و سریع با صرفه اقتصادی برای قنادی ها و کارگاه ها آماده فروش می باشد.
برق مصرفی در این فرها کاملا بهینه سازی شده است و برای تولید خانگی به صورت تک فاز ساخته می شوند. قیمت انواع فرها با توجه به این که دارای ایمنی کامل هستند مقرون به صرفه خواهد بود. تعداد دیس ها در مینی فرها کمتر و سایز دستگاه کوچک تر است
فروش مینی فر قنادی صنعتی 6 دیس با قیمتی مناسب برای شروع به کار و قنادی خانگی بسیار مناسب است و نتیجه مطلوب را به تولیدات شما می دهد و بعد از خرید توسط کارشناس مربوطه نصب و راه اندازی شده و آموزش لازم به اپراتور داده می شود.
مینی فرهای شیرینی پزی و قنادی که برای پخت خانگی انواع کیک و کلوچه و شیرینی مناسب هستند کار شما را ساده تر می کنند و میزان تولید را افزایش می دهند و این امکان را به تولید کننده خانگی می دهد که به تولید خود رونق بیشتری بدهد. کلیه فرهای گردان که برا قنادی ها و نانوایی ها و شیرینی پزی ها به شما معرفی می شوند دارای گارانتی بوده و خدمات پس از فروش دارند و همچنین می توانید با توجه به میزان تولید خود اقدام به خرید نمایید. با توجه به این که نصب و راه اندازی مینی فر صنعتی توسط کارشناس انجام می شود می توانید از آموزش اپراتور هم بهره مند شوید.
مینی فر صنعتی دارای پایه هایی برای جابجایی آسان دارد و همچنین بدنه استیل این فر از بهترین ها انتخاب شده است و عایق بندی فر با دقت تمام انجام شده است.
برای این که از میزان کارایی و ابعاد دستگاه های فر و مینی فر صنعتی که در نانوایی ها و قنادی ها و شیرینی پزی نصب و بهره برداری می شود اطلاعات کافی داشته باشید می توانید به سایت و فروشگاه اینترنتی که این اطلاعات را به روز شده در اختیار شما می گذارد مراجعه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک