فروش فر قنادی شیرینی پزی خانگی و صنعتی به صورت اینترنتی در کشور یا حضوری با قیمت مناسب معرفی و در سریع ترین زمان ممکن واگذار می کند.
فروش فر قنادی شیرینی پزی همواره در تمام مراحل ساخت دستگاه از بهترین قطعات و متریال استفاده کرده است و به همین منظور شیرآلات انتخاب شده در فر خارجی و از بهترین جنس است.
فرهای گردان از 4 دیس تا 32 دیس ساخته می شود. دیس های این فرها می تواند به صورت گرد یا مستطیل باشد. فرها با تعداد 4، 6 و 8 دیس را مینی فر یا نیمه صنعتی می گویند. تمامی فرهای باید دارای فن باشند تا به صورت یکسان حرارت را در محفظه داخلی فر پخش نمایند.
تولید کننده در ساخت فر گردان این امکان را هم در نظرگرفته است که بتوانید در صورت لزوم دستگاه را مجهز به سیستم بخار آب کرده و در نانوایی های فانتزی برای تولید نان های حجیم از این سیستم نهایت استفاده می شود. با پخت و حرارت غیر مستقیم و یکسان می توانید همه تولیدات خود را با کیفیت بهتری به دست مصرف کننده برسانید.
فر گردان از بهترین استیل نسوز ساخته شده است و به همین منظور عایق بندی و بهینه سازی مصرف سوخت در این فرها مورد توجه فراوان است.
تولید کننده داخلی توانسته است بهترین انواع فر قنادی را طراحی و ساخته و با قیمت بسیار مناسب عرضه نماید که برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
فر گردان مصارف متعددی دارد و از آن جهت که برای استفاده از این تجهیزات در نانوایی ها و قنادی ها این دستگاه ها تهیه می شوند می توانید قبل از سفارش خرید جانمایی لازم را به عمل آورده و به این ترتیب می توانید بهترین خرید را انجام دهید. در فرهای گردان با پخش غیر مستقیم حرارت میزان کیفیت تولید انواع نان های فانتزی و یا انواع کیک و کلوچه افزایش یافته و به بهترین شکل ممکن امکان استفاده از این تچهیزات افزایش می یابد. پخش شعله و میزان زمان پخت برای تولید کننده و مصرف کننده بسیار مهم بوده و با ایجاد فضایی بهتر برای تولید با کیفیت تر می توانید میزان محصولات خود را با این تجهیزات افزایش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک