ساخت فر قنادی چهار دیس کوچک در کارگاه های تولیدی با کلیه استانداردها و با کیفیت بسیار عالی و استثنایی به انجام می رسد و برای فروش آماده می گردد.
فرهای فنادی کوچک با چهار دیس برای کارگاه های خانگی و حتی برای قنادی های کوچک و افرادی که تازه کار هستند بسیار مناسب است. فرهای قنادی با تعداد دیس های مختلف ساخته می شوند اما ساخت فر قنادی چهار دیس کوچک برای مصارف خانگی بسیار مناسب است و توصیه می شود.
ساخت فر قنادی چهار دیس کوچک در کارگاه های داخلی کشور به خوبی مراحل خود را طی می کند و به این ترتیب بهترین و مرغوب ترین تجهیزات در این فرها نصب می شود.
برای انتخاب ساخت مینی فر قنادی و دریافت اطلاعات می توانید وارد کانال “مینی فر قنادی” شوید. برای جوین شدن می توانید عبارت “مینی فر قنادی” را در قسمت سرچ تلگرام بنویسید.

ساخت فر قنادی چهار دیس کوچک

ساخت فر قنادی چهار دیس کوچک

فر چهار دیس تمام توانایی ها و امکانات فرهای بزرگ صنعتی را دارد و فقط از نظر اندازه و سایز و میزان تولید متفاوت است. فرهای قنادی معمولا به فن مجهز هستند و پخش هوای گرم در داخل فر به وسیله دستگاه های دیجیتال قابل تنظیم است.
فر قنادی چهار دیس کوچک به صورت برقی و گازی ساخته می شود و در این میان به سفارش خریدار سیستم سوخت رسانی می تواند درخواست شود.
ساخت فر قنادی چهار دیس کوچک توسط سازنده داخلی به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته می شود و البته تعدادی از فرهای قنادی هم به صورت وارداتی هستند و می توانید از طریق فروشگاه ها و نمایشگاه های آنلاین فر قنادی مورد نظر خود را مورد بررسی قرار داده و با توجه به ابعاد و میزان سوخت و تولید به خرید فر قنادی اقدام نمایید. درب های شیشه ای نشکن و همچنین بدنه استیل از ویژگی های فر قنادی کوچک است و کلیه مراحل پخت توسط اپراتور قابل پیگیری و نظارت است.
ساخت فر قنادی نه تنها به صورت چهار دیس، بلکه با تعداد دو دیس و هشت دیس هم امکان پذیر است و طبق سفارش خریدار فر قنادی تحویل می گردد. از طریق این مجموعه بهترین و پیشرفته ترین فرهای قنادی را می توانید ثبت سفارش نموده و از تجهیزات موجود و قیمت روز بازار از طریق سایت آگاه خواهید شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک