ساخت دستگاه بوجاری دم گیر کشمش سه موتوره با کارکرد بالا توسط بهترین و مجرب ترین سازنده داخل کشور صورت می گیرد و برای فروش آماده می شود.
دستگاه بوجاری با این که کار را ساده تر می کند اما باید بدانید که دقت و عملکرد این دستگاه بسیار مهم است، چرا که تمیز شدن و گرفتن گرد و غبار کشمش می تواند به بسته بندی بهتر و فروش بیشتر کمک کند.
ساخت دستگاه بوجاری دم گیر کشمش به صورت داخلی است و البته تمام تجهیزاتی که در کشور هم ساخته می شوند و این دستگاه پاکنی کشمش به کشورهای افغانستان، پاکستان و ازبکستان ارسال شده است و از بهترین قطعات در ساخت این ماشین آلات استفاده شده است و گارانتی و خدمات فروش هم دارند.
با لرزش و جداسازی انواع ناخالصی های سبک در دستگاه بوجاری کار به سرعت انجام می شود و نیاز به نیروی انسانی در این مرحله نیست و به صورت اتوماتیک کار جداسازی صورت می گیرد.
هر چقدر که بسته بندی کشمش به شکل بهتر و شکیل تر انجام شده باشد به صورت طبیعی در خرید و ترغیب به خرید در مشتری تاثیر گذار بوده و می توانید موجب ایجاد درآمدزایی بیشتر شود.
انواع دستگاه ها در خط پاک کردن، شستشو و بسته بندی کشمش نصب و راه اندازی می شوند که هر یک به نوبه خود می توانند به کیفیت بسته بندی کمک کرده و رشد اقتصادی حاصل شود.
دستگاه بوجاری یکی از مهمترین تجهیزات در خط بسته بندی کشمش است چرا که هر چقدر محصول تمیزتر و شفاف تر باشد و برای استفاده به شکل بهتری بسته بندی شده باشد می تواند نظر مشتری را به خود جلب نماید.
ساخت دستگاه بوجاری کشمش زیر نظر کارشناسان بسیار مجرب انجام می شود و بهترین خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی توسط این گروه های کارآزموده در اختیار تولید کننده قرار می گیرد.
دستگاه های ساخت داخل کشور و دستگاه های بوجاری همگی دارای کارکرد پاک کردن و جدا کردن ناخالصی ها از کشمش می باشد و به خوبی می توانند کار بوجاری و آماده سازی کشمش را برای بسته بندی انجام دهند.
اطلاعات تکمیلی را می توانید در واتساپ 09126674754 دریافت کرده و از طریق کارشناسان امکان دریافت هر گونه اطلاعات و جرئیات را از کارشناسان دارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک