دستگاه های خط تصفیه بسته بندی حبوبات کارکرده استوک کارگاهی و صنعتی سه فاز با تضمین کارکرد و سلامت کامل الکتریکی ماشین آلات می باشد.
خط تولید برای مصارف خانگی و بسته بندی حبوبات در کارگاه بسیار مناسب است و دستگاه هایی که در این زمینه تولید می شوند و در اختیار خریداران گذاشته می شوند می توانند منبع درآمد و اشتغال زایی باشند.
در زمانی که اکثر مردم از مواد غذایی و خوراکی بسته بندی شده مصرف می کنند می توان برای شروع کار و ایجاد در آمدزایی از این نقطه شروع کرد.
دستگاه های خط تصفیه بسته بندی حبوبات انواع مواد غذایی و تنقلات آماده برای توزیع در فروشگاه ها و یا برای مدارس مورد استفاده قرار می گیرد.
مثلا با استفاده از خط بسته بندی ساده در منزل کشمش و یا خوراکی هایی که بیشتر در مدارس توزیع می شود را می توان به سادگی بسته بندی کرد.
دستگاه های بسته بندی حبوبات که به صورت توزین دار ساخته شده اند و در خط کامل بوجاری و پولیش بسته بندی هستند، بسیار دقیق و با سرعت بالایی محصولاتی مانند حبوبات را بسته بندی می کنند.

دستگاه های خط تصفیه بسته بندی حبوبات

در این دستگاه ها ترازوهایی نصب می شود و با توجه به فضایی که خریدار در اختیار دارد می توان دستگاه را به صورت کوچک تر و یا بزرگتری سفارش داد.
در مقایسه دستگاه چهار توزین با دستگاه دو توزین باید گفت که فقط سرعت کار و تعداد بسته بندی در دقیقه در چهار توزین بیشتر می باشد.
در خط کامل دستگاه بسته بندی کار تصفیه و پاک کردن و تمیز نمودن حبوبات به خوبی انجام می شود و بوجاری و پولیش در مراحل بعدی صورت گرفته و سپس حبوبات وارد مرحله بسته بندی می شود.
برای خرید خط کامل خط پولیش و دستگاه بسته بندی حبوبات که به شکل توزین دار ساخته و تولید می شوند و بسیار دقیق کار می کنند و برای کارخانه های صنعتی مناسب هستند می توانید به سایت اینترنتی مراجعه نمایید.
دستگاه های خط تصفیه منظور دستگاه بوجاری و پوليش می باشد که در یک خط کامل بسته بندی حبوبات وجود دارد، برای کارگاه های صنعتی و خانگی مناسب است و برای همین منظور ساخته شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک