دستگاه تی بگ نعناع اتوماتیک دست دوم در این واحد صنعتی موجود و اطمینان از کارکرد و بررسی کارشناسی برای فروش در اختیار کارگاه ها و صنایع غذایی قرار می گیرد.
ماشین آلاتی که در صنایع غذایی و بهداشتی قرار می گیرند و تجهیزاتی که در خط تولید و بسته بندی نیاز هستند نشان دهنده ترجیح مصرف کننده به استفاده از محصولات و کالاهای بسته بندی شده است. دستگاه تی بگ نعناع اتوماتیک یکی از این ماشین آلات است.
انواع تی بگ امروزه در خانه ها، ادارات و مجالس استفاده می شود که می توان گفت که حجم بالایی از مصرف را به ما یادآوری می کند.
بسیاری از افراد و کارآفرینان که می خواهند وارد عرصه تولید شوند بایستی از میزان هزینه ها و قیمت دستگاه هایی که در خط تولید و بسته بندی نیاز دارند آگاهی کامل داشته باشند.
دستگاه های بسته بندی اتوماتیک کار شما را ساده تر می کنند و اگر این تجهیزات را به صورت دست دوم و کارکرده خریداری نمایید می توانید به مقدار و میزان قابل توجهی در سرمایه خود صرفه جویی و اقدام به گسترش کارگاه نمایید.

دستگاه تی بگ نعناع اتوماتیک دست دوم

دستگاه تی بگ نعناع اتوماتیک دست دوم

دستگاه تی بگ دست دوم قادر است و این توانایی را دارد که به بسته بندی اتوماتیک انواع چای و دمنوش های گیاهی بپردازد. گیاهان داروئی، چای، دمنوش های گیاهی را می توان با استفاده از دستگاه بسته بندی دست دوم تی بگ به خوبی به صورت تک نفره بسته بندی نموده و روانه بازار کرد. برق مصرفی این تجهیزات سه فاز و یا تک فاز است.
این ماشین آلات دارای استاندارد ایران هستند و مجوزهای صادراتی به اروپا را دارند و همچنین برای سالها پس از نصب در خدمت خط تولید بوده و به خوبی می توانند کار کنند. بازدیدهای کارشناسی که قبل از فروش دستگاه دست دوم توسط متخصصین فنی انجام می شود می تواند ضامن سلامتی این تجهیزات باشد.
قیمت فروش دستگاه بسته بندی تی بگ تک نفره نعناع را می توانید از طریق کارشناس و یا تماس تلفنی و وب سایت دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک