دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم ماسک می تواند محصولاتی بهداشتی و آرایشی را تا عرض 20 سانتیمتر را پشتیبانی نماید. این بسیار کم کارکرده است.
در حال حاضر صنایع تولید و بسته بندی از انواع دستگاهها و تجهیزات مختلف برای بسته بندی استفاده می کنند که یکی از آنها دستگاه بسته بندی پیلوپک است.
دستگاههای بسته بندی پیلوپک می توانند انواع مواد غذایی مانند ساندیچ و همچنین انواع کیک. کلوچه و بیسکویت و حتی ماسک و مواد بهداشتی و آرایشی را که لحاظ طولی تا 1متر هستند را هم بسته بندی نماید.
در دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم ماسک می توانید چشمی که برای بازرسی و تنظیم سلفون تعبیه شده است را ببینید. دستگاه بسته بندی پیلوپک ماسک که به صورت دست دوم و کارکرده برای فروش به متقاضی پیشنهاد می شود، از جنس استیل درجه یک است و قابل شستشو می باشد و در نتیجه تمام قسمت هایی از دستگاه که با مواد غذایی در ارتباط است قابل نظافت و شستشو می باشد. دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم ماسک دارای تاریخ زن و به صورت سه طرف دوخت است.
دستگاه تزریق گاز و تاریخ زن در دستگاه های پیلوپک از قبل بر روی آن نصب شده است و عملکرد این دستگاه ها به صورت الکترو مکانیک است. دستگاه های پیلوپک به خوبی می توانند کلوچه و گز و همچنین قطعات یدکی دستگاه ها و ماشین آلات را به صورت تک تک در بسته قرار داده و بسته بندی کنند.
تعداد بسته بندی در هر دقیقه سرعت دستگاه و سرعت بسته بندی و همچنین عملکرد این ماشین آلات سبب تفاوت در ساختار فیزیکی این تجهیزات می شود. از دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم ماسک برای بسته بندی به صورت تک تک استفاده می شود.
دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم ماسک به جهت این که قبلا در خط تولید و بسته بندی کار کرده اند و یا حتی به جهت این که فقط از آکبند بودن در آمده اند بسیار پایین تر از دستگاه های نو است و تجهیزاتی که توسط کارشناسان ما به شما معرفی می شوند قبلا مورد بررسی قرار گرفته اند و هیچ گونه عیوب فنی ندارند و با خدمات پس از فروش و ضمانت به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک