دستگاه بسته بندی پودری تک نفره دست دوم و در حد آکبند با تایید سلامت موتور برای نصب در خط تولید در نمایشگاه کرج جهت بازدید عرضه شده است.
بسته بندی انواع مواد غذایی، داروئی و بهداشتی با استفاده از دستگاه های بسته بندی بسیار مجهز و کارآمد بسیار ساده تر می شد و البته با کیفیت بالاتری هم به دست مصرف کننده می رسد.
مواد غذایی و خوراکی مانند انواع ادویه، شکر، قهوه، نمک و بسیاری از دمنوش ها و حتی داروها را می توان با دستگاه های بسته بندی پودری تک نفره تهیه و در بازار توزیع نمود.
در رستوران و ادارات و همچنین برای جشن ها و مراسم مختلف از انواع خوراکی ها و مواد غذایی که به صورت تک نفره بسته بندی شده اند استفاده فراوان می شود.
دستگاه بسته بندی پودری تک نفره دست دوم تماما توسط کارشناسان فنی و متخصصین مورد بررسی و بازدید قرار گرفته است و ضمانت نامه های معتبر در این خصوص صادر شده است.

دستگاه بسته بندی پودری تک نفره دست دوم

دستگاه بسته بندی پودری تک نفره دست دوم

دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی به صورت نو و آکبند بسیار گران هستند و به جهت این که این ماشین آلات دارای مقاومت و کارایی بالایی هستند می توانید برای جایگزین کرده دستگاه های از کارافتاده از این تجهیزات خریداری کنید که قیمت پایین تری هم دارند.
دستگاه های بسته بندی پودری دارای توزین های بسیار دقیق هستند و همچنین انواع سس ها، مایعات غلیظ مانند آبلیمو هم را می توان با دستگاه های یک نفره یا ساشه بسته بندی نمود.
لیست قیمت انواع تجهیزات بسته بندی را می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت کنید و مراجعه به مراکز و نمایشگاه های معتبر هم به شما کمک می کند که بهترین ماشین آلات با قیمت مناسب را خریداری نمایید.
دستگاه بسته بندی پودری تک نفره دست دوم دارای ضمانت قروش است و بدون عیوب فنی به فروش می رسد. کلیه قطعات و همچنین سیستم های فنی و مکانیکی چنین دستگاهی مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است و به همین منظور می توایند با اطمینان خاطر اقدام به خرید دستگاه بسته بندی دست دوم تک نفره کنید.
خطوط تولید و بسته بندی انواع مواد غذایی و مواد داروئی به تجهیزاتی با قیمت کمتر و کیفیت بالاتر نیازمند هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک