دستگاه بسته بندی نمک پودری دست دوم کم کارکرد نه تنها برای بسته بندی نمک بلکه برای انواع ادویه و قهوه و شکر تا وزن 1200 گرم هم مناسب است.
قیمت دستگاه بسته بندی انواع محصولات و مواد عذایی و خوراکی با یکدیگر متفاوت است و دستگاه های پودری و دستگاه های گرانولی که کار بسته بندی محصولات را به عهده دارند هم کارایی بالایی دارند و هم البته اگر به صورت آکبند و نو خریداری شوند گران تر هم هستند.
دستگاه بسته بندی نمک پودری دست دوم برای کارگاه ها و کارخانجات یکی از ماشین آلاتی است که بسیار پر استفاده و مورد نیاز است. حتی کسب و کارهای خانگی و یا کارگاه های کوچک هم با توجه به نوع کار خود و ابعاد و فضای کاری از این تجهیزات به خوبی در راه تولید و بسته بندی استفاده می کنند.
بسته بندی مواد غذایی و خوراکی راهی است که مصرف محصولات را با اطمینان همراه می کند. دستگاه بسته بندی نمک، شکر، قهوه، ادویه، شکر و بسیاری دیگر از مواد خوراکی و حتی محصولات داروئی به صورت توزین دار و با دقت است.
در این مجموعه به معرفی بهترین تجهیزات و دستگاه های صنعتی بسته بندی پرداخته ایم که هم به صورت دست دوم موجود هستند و هم نو و آکبند به شما معرفی می شوند.
خرید دستگاه دست دوم به میزان قابل توجهی در کم کردن هزینه ها به شما کمک می کند. دستگاههای بسته بندی برای سال ها اگر مرتب مورد بازدیدهای ماهیانه کارشناسان فنی قرار بگیرند می توانند کار کنند و به همین منظور تجهیزات و متریال به کار رفته در آنها بسیار استاندارد و مقاوم هستند.
دستگاه بسته بندی نمک و پودری دارای ویژگی هایی از جمله: سیستم کنترل سرعت سیستم plc سیستم نمایشگر لمسی است و در ابعاد و اندازه های استاندارد تولید شده است.
اگر چه این تجهیزات به صورت دست دوم به فروش می رسد اما بسیار نو بوده و هیچگونه خرابی و یا عیب فنی در آن ها مشاهده نمی شود.
برای دریافت اطلاعات مربوط به مشخصات فنی دستگاه بسته بندی نمک و یا ویژگی های دستگاه بسته بندی پودری دست دوم می توانید از طریق وب سایت و راه های تماس تلفنی استفاده کرده و حتی کاتالوگ های مورد نیاز را هم دریافت خواهید کرد.
قیمت های دستگاه های نو و دست دوم را می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از این مجموعه دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک