دستگاه بسته بندی ساشه پودری نمک دست دوم تک فاز مدادی و چهار گوش با کیفیت عالی و برچسب تایید فنی برای فروش در نمایشگاه عرضه شده است.
دستگاه های بسته بندی تک نفره برای بسته بندی مایعات غلیظ و یا برای محصولاتی که به صورت پودری هستند مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی ساشه به نوع محصول و میزان تولید و هزینه ای که تولید کننده به عنوان بودجه خرید دستگاه در نظر گرفته است وابسته است.
محصولات فراوانی با دستگاه بسته بندی ساشه پودری نمک دست دوم می شوند و بسته بندی تک نفره مواد پودری و مایعات در بسیاری از مجالس، ادارات و هواپیمایی مورد نیاز است و مواد بهداشتی هم به صورت بسته بندی ساشه تهیه و تولید می شوند.
این دستگاه می تواند انواع محصولات و موادی که به صورت پودری است را به صورت سه دوخت، چهار طرف دوخت و یا مدادی در ابعاد و اندازه های مورد نظر و دلخواه بسته بندی کند. ادویه جات، که مصرف تک نفره آنها رایج است و کاربرد فراوانی در رستوران ها، هتل ها و … دارد با این دستگاه بسته بندی می شود.
دستگاه بسته بندی ساشه پودری دست دوم می تواند فلفل، نعناع، کافی میکس، سماق، ادویه جات و نمک را به صورت تک نفره بسته بندی نماید.
کاربرد این دستگاه به جهت مصرف بالای محصولاتی که به این روش در بازار تهیه و بسته بندی شده اند فراوان است و متقاضی بسیار دارد. کارآفرینان و افرادی که کسب و کارهای خانگی دارند هم می توانند با توجه به فضا و محیط کاری و تعداد بسته بندی می توانند اقدام به تهیه این ماشین آلات نمایند.
دستگاه بسته بندی دست دوم ارزان است و برای شروع به کار و راه اندازی کارگاه و یا تجهیز کارگاه ها و کارخانجات به دستگاه های جدید بسیار توصیه شده است.
روش کار با این تجهیزات هر یک از دستگاه های بسته بندی ساشه پودری دست دوم در سایت درج شده است و البته مشاوره رایگان هم در اختیار شما قرار می گیرد.
قیمت فروش دستگاه های بسته بندی متفاوت است و هر یک با مقدار کارکرد و میزان دقت بسته بندی و سلامت دستگاه سنجیده می شوند. دستگاه دست دوم قطعا”کیفیت بالا و قیمت ارزان تر دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک