دستگاه بسته بندی دو و چهار توزین دست دوم استوک بدون نقص فنی بدون کارکرد از برندهای البرز ماشین و متحدسازان برای فروش آماده می باشد.
همانطور که در شکل مشاهده می فرمایید انواع دستگاه های استوک در کانال تلگرام ” فروش دستگاه استوک” موجود می باشد. نمایشگاه مرکزی تقرببا اثر دستگاه در حوزه مواد غذایی را موجود دارد.
دستگاه بسته بندی دو و چهار توزین دست دوم در تمام خطوط تولید بسته بندی گرانولی مواد غذایی حبوبات، شکر، قند خرد شده … بسیار پرکاربرد می باشند و نوع استوک می تواند با قیمت خریداری گردد و سبب صرفه جویی در راه اندازی کسب و کارتان گردد.
برخی از ماشین آلات آکبند و بدون کارکرد هستند و بقیه که دستگاه های که دست دوم هستند، پس از آنکه وارد دفتر مرکزی وارد می شوند تست و اورهال می شوند و سپس در هنگام خرید در حضور مشتری تست گرفته می شود.

دستگاه بسته بندی دو و چهار توزین دست دوم

بعد از خرید دستگاه در صورت درخواست مشتری، دستگاه به شهر مقصد بارگیری می گردد و در حال حاضر دستگاه دو توزین در دو نوع تک فاز و سه فاز وجود دارد. هر دو نوع بدون کارکرد هستند و ساخت متحدسازان.
دستگاه دو توزین مینی تک فاز و دارای ارتفاع 2.40 می باشد و کسانی بدنبال مشاغل خانگی هستند و برق در محلی که دستگاه نصب خواهد شد، تک فاز باشد این نوع دستگاه برایشان بهترین گزینه می باشد و نوع بعدی که سه فاز می باشد صنعتی می باشد و دارای ارتفاع 2.90 می باشد و به همین دلیل حتما احتیاج به بالابر z دارد.
سوالی که برخی از مشتریان سوال می کنند این است دستگاه دو توزین تک فاز با سه فاز در کیفیت بسته بندی متفاوت می باشند? کیفیت بسته بندی در دو نوع دستگاه یکسان می باشد. کارشناسان ما می توانند تمامی سوالات شما را در مورد دستگاه ها، تهیه برند مواد غذایی، آشنایی در مورد آینده کاری بسته بندی مواد غذایی، چیدمان و جانمایی ماشین آلات و مقدار مساحت و ارتفاع مناسب محل نصب دستگاه پاسخگو باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک