دستگاه بسته بندی حجمی نمک دست دوم برای کلیه کارگاه های کارآفرینی و یا برای گسترش کارگاه های خانگی موجود است و از خدمات پس از فروش بهره مند است.
برای بسته بندی محصولات و کالاها نیاز به دستگاه ها و تجهیزات متعددی است که در خط تولید و بسته بندی هر یک وظایف و کارایی مشخص دارند.
دستگاه بسته بندی حجمی برای انواع محصولات گرانولی و نمکک کریستالی کاربرد دارد و برای نمک، قهوه، شکر، ادویه، فلفل و دیگر محصولات از دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی حجمی استفاده می شود.
دستگاه های بسته بندی قیمت های بالایی دارند و از آن جایی که کارایی و استقامت این دستگاه ها بسیار بالاست و سیستم های الکتریکی آن کاملا” طبق استانداردهای روز نصب می شود و متریال آنها با کیفیت عالی است برای سالها این ماشین آلات در خط تولید کار می کنند.
دستگاه بسته بندی نمک که دست دوم است از هر جهت می تواند برای کارگاه شما مناسب باشد چرا که هم ابعاد و اندازه های آن مناسب است و هم قیمت به صرفه دارد.
این ماشین آلات به صورت حضوری در نمایشگاه امکان بازدید و فروش وجود دارد و زمان تحویل و نصب آنها سریع خواهد بود.
برای خرید ماشین آلاتی که به صورت دست دوم معرفی می شوند باید بدانید که بهتر است از مراکز معتبر و فروشگاه های مجاز اقدام به خرید نمایید.
دستگاه های حجمی که سیستم توزین مکانیکی دارند و دارای پیاله هایی در بالای دستگاه می باشند. برق مصرفی در این دستگاه سه فاز است. سرعت بسته بندی در این دستگاه بین 30 تا 40 بسته است.
دستگاه بسته بندی دست دوم برای یسته بندی پودرهای صنعتی، گیاهان داروئی، شیر خشک سایر پودرهای موجود در بازار کاربرد دارد. دریافت قیمت ها و موجودی دستگاه را از طریق وب سایت دریافت نمایید. سرعت دستگاه بسته بندی حجمی نمک به نوع جنس فیلم مصرفی بستگی داشته و قابل کنترل و افزایش و کاهش است. دستگاه های بسته بندی حجمی پودری سیستم پیمانه ای دارد.
دستگاه ها و تجهیزاتی که در خط تولید و بسته بندی به کار برده می شود با بررسی کارشناسی برای فروش قیمت گذاری می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک