دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین برای کارخانه ها بسیار مناسب هستند و با توجه به حجم محصولی که آماده ارسال می باشد می توانید خریداری نمایید.
این کارگاه های بسته بندی با دقت بسیار زیادی می توانند کار تصفیه، پاک کردن و تمیز کردن را انجام دهند و بوجاری و پولیش حبوبات به درستی و با دقت کافی از طریق این گونه دستگاه ها انجام می شود.
دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین به صورت دیجیتال و plc دار هستند و بسته بندی حبوبات را به سرعت انجام می دهند و خریداران و صاحبان کارخانه های صنعتی از عمده متقاضیان خرید این گونه دستگاه ها هستند.
برای مرحله بسته بندی حبوبات با توجه به این که در چه اندازه و چه وزنی باید بسته بندی شوند، اپراتور وزن و سایز پاکت بسته بندی را بر روی تاچ پنل دستگاه تنظیم می نماید.
vعایت نکات بهداشتی در بسته بندی مواد خوراکی لازم است. برای تولیدکننده و ماشین سازان دستگاه های بسته بندی بسیار مهم است که انواع دستگاه هایی را تولید کنند که برای مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه بسته بندی حبوبات چهار توزین

بسته بندی حبوبات یکی از مشاغلی است که در سال های اخیر بسیار رونق گرفته است و با سفارش ساخت این دستگاه به صورتی طراحی و تولید می شود که در فضاهایی که کوچک هستند هم می توان خط کامل بسته بندی حبوبات را نصب کرد.
برای دستگاه های بسته بندی با کاربرد در خانه یا منزل از دستگاه تک توزین یا دو توزین استفاده می گردد که در اینصورت باید ارتفاع دستگاه بسته بندی حداکثر 260 سانتی متر باشد و با شرایط کسب و کارهای کوچک سازگارند.
برای بسته بندی حبوبات در منزل و یا کارگاه های کوچک با کمک نیروی کار انسانی و دقت در مراحل بسته بندی می توان محصولات از جمله حبوبات و خشکبار و غلات را با بسته بندی های تمیز و زیبا به بازار عرضه نمود.
اگر خط کامل بسته بندی حبوبات را نیاز داشته باشید با توجه به تولیدات خود می توانید از قبل هماهنگ نموده و در صورت مهیا بودن و امکان تهیه و عرضه بلافاصله پیشنهاد مورد نظر ثبت سفارش می گردد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک