دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دست دوم تک و سه فاز برای افرادی که علاقمند به تولید و بسته بندی در منزل هستند با قیمت مناسب انجام می شود.
دستگاه های بسته بندی انواع متنوع خانگی و صنعتی دارند و با هزینه ای کم می توان تجهیزات مورد نیاز در خط بسته بندی را تهیه نمود و ایجاد شغل و درآمدزایی را که یکی از اهداف کارآفرینی است محقق نمود.
تولیدات خانگی تماما مشابه نمونه های صنعتی هستند با این تفاوت که ارتفاع کمتری دارند و کار با آن ها ساده بوده و با برق خانگی هم کار می کنند و هزینه های مصرف برق در این دستگاه ها بسیار کم است.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دست دوم

فروش دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دست دوم از هم اکنون آغاز شده است و بیشتر افرادی که در زمینه تولید و بسته بندی در منزل فعالیت می کنند و یا کارآفرینانی که برای رشد صنعت خود تلاش می کنند این فروش بسیار قابل توجه است.
دستگاه های بسته بندی خانگی حبوبات می توانند تک توزین و دو و یا چهار توزین باشند که با توجه به حجم کار خود و تولید نهایی می توانید از این تجهیزات خریداری نمایید.

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دست دوم

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار دست دوم

کار بسته بندی در منزل به دلیل استقبالی که از آن شده است اهمیت فراوانی دارد و به همین جهت است که بیشتر دستگاه های بسته بندی متنوع هستند و برای کارگاه و یا کارخانه هایی که در امر تولید و فرآوری محصول و بسته بندی خشکبار و حبوبات و دیگر مواد غذایی فعالیت می کنند می توانند از امکانات فروش این تجهیزات بهره مند شوند.
به دلیل بازار خوب و تقاضای مشتریان انواع این تجهیزات در داخل کشور هم طراحی و ساخته می شود و در هنگام تولید چنین ماشین آلاتی تمام استاندارد ها به خوبی رعایت می شود و در هنگام خرید انتخاب تجهیزات به عهده خریدار است و می تواند هر یک از ماشین آلات را که به آن نیاز دارد برای کارگاه خود خریداری نماید.
لیست قیمت های فروش برای شما ارسال می شود و اطلاعات تکمیلی توسط کارشناس مربوطه قابل دریافت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک