دستگاه بسته بندی تی بگ دست دوم در کرج موجود می باشد و نوع بسته بندی به صورت بالشتی و تک نخ می باشد.
دفتر نمایشگاهی داریم دستگاه صنعتی ما در محمدشهر کرج دارای انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی می باشد، دستگاه تی بگ هم یک نوع از همین ماشین آلات صنعتی در حوزه مواد غذایی می باشد.
در سالهای اخیر تولید و فروش دمنوش گیاهی بسیار پر رونق شده است و از این اشتغالزایی صورت گرفته است. به همین تولید کنندگان مواد غذایی به دنبال خرید دستگاه های آماده سازی خط تولید و بسته بندی تی بگ دمنوش می باشند.
در حال حاضر دو دستگاه بسته بندی تی بگ دست دوم در کرج موجودی داریم یکی از این دستگاه ساخت صنعت سازان نام آور در حد آکبند و دیگری ساخت مهندس فرجی نمونه کارکرده می باشد.
مشخصات فنی هر دو دستگاه بمانند یکدیگر می باشد. هر دو ماشین آلات 70 عدد در دقیقه بسته را تولید می نمایند و دارای برق تک فاز می باشند و شکل بسته همانطور که در عکس مشاهده می فرمایید به صورت بالشتی می باشد.
دستگاهی که در زیر می بیند قادر هست تا هر دمنوشی گیاهی را بسته بندی نماید. این دستگاه ساخت صنعت سازان می باشد.

دستگاه بسته بندی تی بگ دست دوم در کرج

برخی از عزیزان سوال می فرمایند که می خواهند گیاهان دارویی را با این نوع دستگاه بسته بندی نمایند و دمنوش را آماده نمایند. در اینصورت باید گفت که اول گیاه دارویی را با دستگاه میکسر آماده کنند و سپس در مخزن دستگاه تی بگ محصول مورد نظر را قرار دهند و کار بسته بندی تی بگ را انجام دهند.
سوال دومی که هم بیشتر پرسیده می شود آن هست در مورد راه اندازی این ماشین آلاتی که از طریق نمایشگاه ما عرضه می گردد. باید خاطر نشان نمود که ماشین الات و کلیه تجهیزات خطوط تولید در داخل نمایشگاه در حضور مشتری مورد تست قرار می گیرد و آموزش لازم نیز به مشتری داده خواهد شد.
تمامی دستگاه هایی در نمایشگاه ما عرضه می گردد به صورت کم کارکرد و آکبند می باشد و دستگاه های هم مشکل فنی دارند پس از عیب یابی و اورهال کردن وارد نمایشگاه خواهد شد.
هر سال در فصول پاییز و زمستان با مصرف بیشتر چای و دمنوش گیاهان دارویی، مشتریان دستگاه بسته بندی تی بگ افزایش می یابد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غنچه عزتی :

راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194863665 | 09126674754
پست الکترونیکی: machine.shadmehr@gmail.com
آدرس کانال: فناوران ماشین شادمهر
درباره admin

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با کارشناسان فروش کانال دستگاه های صنعتی کانال فر و مینی فر صنعتی کانال دستگاه های استوک